„Bitės“ sutrikimai paralyžiavo „vilniečio“ korteles

Ketvirtadienį priešpiet sutriko mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ mobilusis internetas. Vartotojai negalėjo naudotis internetu.

Dėl sutrikimų „Bitėje“ neveikė viešojo transporto „vilniečio“ kortelės.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dėl sutrikimų „Bitėje“ neveikė viešojo transporto „vilniečio“ kortelės.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dėl sutrikimų „Bitėje“ neveikė viešojo transporto „vilniečio“ kortelės.<br>T.Bauro nuotr.
Dėl sutrikimų „Bitėje“ neveikė viešojo transporto „vilniečio“ kortelės.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

2015-09-03 14:21, atnaujinta 2017-10-17 17:01

Kaip sakė „Bitė“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė, mobilusis internetas sutriko apie 11 val. 30 minučių. „Bitė“ naudotojai galėjo tik skambinti ir siųsti žinutes. 

„Prieš valandą ryšys buvo atstatytas. Labai atsiprašome visų klientų dėl patirtų nepatogumų“, – sakė Ž.Jakevičienė. 

Dėl šių sutrikimų laikinai neveikė ir viešojo transporto Vilniuje kortelės. Kaip sakė Vilniaus savivaldybės atstovė Neringa Kolkaitė, nesklandumus pavyko greitai pašalinti.

Kas lėmė sutrikimus, aiškinasi „Bitės“ specialistai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.