Premjeras Algirdas Butkevičius ir Kauno meras Visvaldas Matijošaitis perkirpo simbolinę juostelę, o į orą pakilo balionai. Skirtingose tilto pusėse susirinko Šančių ir Panemunės gyventojai, susitiko tilto viduryje, kur ir vyko atidarymo ceremonija. Šventėje dalyvavo keli tūkstančiai gyventojų.
Tiltu jau pradėjo važiuoti automobiliai, o nuo vidurdienio juo ims kursuoti maršrutinis transportas.
Premjeras A.Butkevičius džiaugėsi, kad bendromis Vyriausybės ir Kauno vadžios pastangomis pavyko užbaigti miestui itin svarbų projektą. Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pridūrė, kad statybų eiga tikrai nebuvo labai sklandi, kelis kartus kilo grėmė sustabdyti statybas, tačiau tuomet pagelbėjo bendrovė „Kauno tiltai“, kuri sutiko kurį laiką dirbti savo sąskaita.
Tuo tarpu Kauno meras V.Matijošaitis pirmiausia atsiprašė Šančių ir Panemunės gyventojų, kad jiems taip ilgai teko laukti naujojo tilto.
„Šventinant tiltą mintyse meldžiausi už premjerą ir susisiekimo ministrą, kad jų parama padėjo sėkmingai užbaigti projektą“, – kalbėjo V.Matijošaitis.
273 metrų ilgio ir 20,8 metro pločio statiniui parinkta melsva spalva, kuri siejasi su vandeniu, o ant gatvės apšvietimo stulpų jau matyti Kalėdų puošyba.
Likus savaitei iki naujojo Panemunės tilto per Nemuną atidarymo vyko statiniai ir dinaminiai statinio bandymai. Ant tilto suvažiavo 13 sunkvežimių su žvyru, kurių bendra masė siekė 400 tonų. Apkrova buvo didinama laipsniškai, o bandymų rezultatai neleido suabejoti konstrukcijos patikimumu. Tinkamai prižiūrimas tiltas turėtų stovėti mažiausiai šimtą metų.
Naujuoju tiltu transporto priemonės galės važiuoti 4 eismo juostomis, todėl pralaidumas padidėjo dvigubai. Tilto prieigos iš Šančių pusės rekonstruotos jau anksčiau – A.Juozapavičiaus prospekte taip pat paklota nauja danga.
Gerokai daugiau darbo kelininkams buvo kitapus Nemuno. Tilto ir Vaidoto gatvių atnaujinimo darbai buvo baigti paskutinėmis valandomis iki tilto atidarymo.
Senasis Panemunės tiltas buvo avarinės būklės, nors stovėjo tik šiek tiek daugiau kaip pusšimtį metų. Jis buvo susprogdintas, o Kauno valdžia 2012-ųjų rudenį ėmėsi vieno brangiausių pastarojo meto projektų.
Tilto statyba kainavo apie 30 mln. eurų, o dėl finansavimo sutrikimų darbai užtruko net trejus metus. Iš pradžių planuota tiltą atidaryti 2014-ųjų pabaigoje.