Pacientai turės pranešti, jei negalės atvykti pas gydytoją

Pas gydytoją

Pas gydytoją užsiregistravęs pacientas privalės pranešti, jeigu nebegalės atvykti jam rezervuotu laiku.<br>V. Balkūno nuotr.
Pas gydytoją užsiregistravęs pacientas privalės pranešti, jeigu nebegalės atvykti jam rezervuotu laiku.<br>V. Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Nov 17, 2015, 3:37 PM, atnaujinta Oct 4, 2017, 2:34 AM

Pagal pataisą, planinei asmens sveikatos priežiūros paslaugai gauti užsiregistravęs pacientas, negalintis atvykti nustatytu laiku, privalės apie tai informuoti asmens sveikatos priežiūros įstaigą ne vėliau kaip prieš dvidešimt keturias valandas iki numatomo paslaugos gavimo laiko pradžios. Ji įsigalios nuo sausio.

Projekto iniciatorius A.Matulas nesiūlo nepranešusių bausti, pasak jo, pataisa iš pradžių siekiama ugdyti pacientų sąmoningumą.

Pataisą inicijavęs konservatorius Antanas Matulas pažymi, kad iki 30 proc. pacientų, užsiregistravusių pas gydytoją, neatvyksta planinei medicininei pagalbai, o sveikatos priežiūros įstaigos nėra informuojamos apie pacientų neatvykimą, todėl pas gydytojus – specialistus susidaro eilės, gaištamas medikų darbo laikas, o gydymo įstaigos patiria nuostolius.

Seimo narys įsitikinęs, kad jo pataisa turėtų eiles pas gydytojus sumažinti nuo 5 iki 10 procentų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.