„Jaunimo linija“: suteikta daugiau emocinės paramos

2016 m. gegužės 9 d. 07:18
Modesta Gaučaitė
2015-ieji „Jaunimo linijai“ buvo tikrai sėkmingi. Tokią išvadą galima daryti peržiūrėjus šios emocinės pagalbos tarnybos metinę ataskaitą.
Daugiau nuotraukų (2)
Atsiliepiama į kas trečią skambutį
Pastaraisiais metais „Jaunimo linijoje“ buvo atsiliepta į vieną iš keturių skambučių. Šis rezultatas vis gerėja – 2013-aisais buvo atsiliepta į vieną iš vienuolikos skambučių, o 2014-aisias į vieną iš septynių skambučių. „Jaunimo linijos“ direktorius Paulius Skruibis pasidžiaugė, kad šiuo metu „Jaunimo linijoje“ jau atsiliepiama į vieną iš trijų skambučių.
„Skaitytojams gali atrodyti, kad vienas iš trijų taip pat nėra geras rezultatas. Tačiau galiu priminti, kad 2012-aisais mes atsiliepdavome į vieną iš dvidešimt“, – pasakojo P. Skruibis.
„Jaunimo linijoje“ – internetiniai pokalbiai realiu laiku
Šiais metais „Jaunimo linijoje“ planuojama įsteigti naują emocinės pagalbos teikimo būdą – pokalbius realiu laiku. Kaip tai vyks? Jaunuolis, ieškantis emocinės paramos, tačiau nedrįstantis paskambinti, galės prisijungti į „Jaunimo linijos“ puslapį kompiuteriu arba telefonu ir ten susirašinėti su emocinę pagalbą teikiančiu savanoriu.
„Pradžioje tikrai nebus visą parą, kiekvieną dieną, bet bus kelias dienas per savaitę, tam tikrom valandom. Pažiūrėsim kaip mums tai seksis ir jeigu viskas bus gerai mes norėtume tai plėsti ir toliau. Mums atrodo, kad tai labai perspektyvus kanalas, kuriuo galima teikti emocinę pagalbą. Yra žmonių arba situacijų, kai jaunuoliai labiau yra linkę rašyti apie savo sunkumus, negu kalbėti apie juos“, – kalbėjo „Jaunimo linijos“ direktorius.
Mažiau skambučių – daugiau pokalbių
Skambučių, kurių sulaukė „Jaunimo linija“ skaičius 2015-aisiais mažėjo. Tačiau Paulius Skruibis skuba pasidžiaugti, kad išaugo pokalbių apie emocines problemas skaičius. „Šitoje sirtyje mes irgi nemažai nuveikėme, – kalbėjo jis. – Padarėme tokių techninių sprendimų, kad būtų orientuojamasi ne į telefonų skambučių, o į pokalbių apie problemas skaičių.“
„Jaunimo linijos“ ataskaitoje matosi, kad atsilieptų skambučių skaičius, palyginus su 2014-aisiais, sumažėjo 33proc. Tačiau svarbu tai, kad pokalbių, kuriuose skambinantieji dalinasi sunkumais padaugėjo 17proc. Išaugo ir bendra visų pokalbių trukmė. Ką tai reiškia? Emocinės paramos tikrai suteikta daugiau nei būdavo suteikiama prieš tai.
Geriau pasiruošę savanoriai
Praeitais metais prie „Jaunimo linijos“ prisijungė 101 naujas savanoris. Kiekvienas naujas savanoris turi praeiti pasiruošimo programą, kuri vis tobulėja.
„Per kelis metus prisikaupė pastebėjimų, kad kažkas geriau veikia, kažkas blogiau veikia, kad kažką reikėtų tobulinti. Šiuo atveju naujų savanorių ruošimas nėra kažkokia revoliucija. Nėra taip, kad mes darom viską visiškai kitaip, bet paskutiniu metu mes stengiamės tas programas atnaujinti, kad nestovėtumėme vietoje ir mokytumėmės iš savo savo patirties, tobulėtumėme“, – pasakojo Paulius Skruibis.
Savo kompetencijas tobulina ir jau esami „Jaunimo linijos“ savanoriai. Tiesa, pasak P. Skruibio, anksčiau savanoriams trūko aiškumo, vieningumo tarp visų trijų, Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančių padalinių. Tačiau dabar sukurta sistema kurioje viskas labai aišku ir yra vieningumas tarp visų trijų padalinių. „Tikiu, kad tai padės užtikrinti, kad pagalba, kurią žmonės gauna, būtų dar kokybiškesnė“, – sako „Jaunimo linijos“ direktorius P. Skruibis.
Jis sako, kad yra labai patenkintas 2015-aisiais pasiektais rezultatais ir sako, kad preliminariais duomenimis, 9 iš 10 skambinančiųjų į „Jaunimo liniją“ sėkmingai prisikambina.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.