Atostogų vykęs palangiškis įsiutęs: sumokėjo už tai, ko net nėra

Sumoki už motociklą, o gauni dviratį. Taip savo situaciją apibūdino 60-metis palangiškis, kuriam susiruošus į Graikiją kelionių rengėjai pardavė tokį kambarį, kokio viešbutyje iš viso nėra.

Šeima pabrėžė, kad pageidauja kambario su dviem miegamaisiais.<br>123rf nuotr.
Šeima pabrėžė, kad pageidauja kambario su dviem miegamaisiais.<br>123rf nuotr.
Graikijos Kerkyros salos viešbutyje poilsiavusiems sutuoktiniams iš Palangos buvo suteiktas šis kambarys, iš kurio balkono atsiveria toks vaizdas.
Graikijos Kerkyros salos viešbutyje poilsiavusiems sutuoktiniams iš Palangos buvo suteiktas šis kambarys, iš kurio balkono atsiveria toks vaizdas.
Daugiau nuotraukų (3)

Alvydas Ziabkus („Lietuvos rytas“)

Aug 20, 2016, 9:47 AM, atnaujinta May 15, 2017, 9:43 AM

Palangiškis, kuris jaučiasi apgautas poilsinių kelionių pardavėjo, nori atsiimti tik už negautą paslaugą permokėtus pinigus.

„Už atostogų metu sugadintą nuotaiką ir poilsį nereikalauju jokio moralinės žalos atlyginimo.

Noriu tiktai atsiimti 200 eurų skirtumą, sumokėtą už dviejų miegamųjų viešbučio numerį, vietoj kurio su žmona savaitę praleidome standartiniame dviviečiame kambaryje“, – teigė anksčiau Klaipėdos ekonominei policijai vadovavęs teisininkas.

Tačiau grąžinti pinigus prašomi kelionių rengėjai su klientu nesileidžia į kalbas.

Norėjo dviejų kambarių

Palangiškių šeima už 910 eurų nusipirko savaitės poilsio kelionę į Graikiją. Buvo pasirinktas viešbutis „Golden Sands“ Kerkyros (Korfu) saloje.

Kaip dovaną vyro gimtadieniui kelionę užsakiusi palangiškio žmona agentūros darbuotojams akcentavo, kad pageidauja dviviečio numerio su dviem atskirais miegamaisiais.

„Tai nebuvo koks nors tuščias mūsų kaprizas. Paprasčiausiai miegodamas garsiai knarkiu, todėl, kad geriau pailsėtume, nusprendėme miegoti atskirose patalpose“, – tokį šeimos pageidavimą paaiškino palangiškis.

Klientų noras buvo įrašytas ir sutartyje.

Skiltyje apie apgyvendinimą buvo parašyta, kad šeima gyvens dviviečiame šeimos tipo („family room“) kambaryje.

Pasiūlė keturvietį kambarį

Tačiau atvykus į Graikiją palangiškiams buvo pasiūlytas virš viešbučio virtuvės esantis standartinis vieno kambario numeris su dviviete lova.

Pamatę, kad numeris neatitinka jų pageidaujamo, poilsiautojai paprašė juos perkelti į šeimos tipo kambarį. Tada sutuoktiniams buvo parodytas vieno kambario numeris su keturiomis lovomis.

„Mums nereikia keturių lovų, mums reikia dviejų atskirų miegamųjų“, – viešbučio darbuotojams mėgino išaiškinti teisininkas.

Niekuo nepagelbėjo ir kelialapį pardavusi agentūros atstovė Laura Kindurienė.

„Pabandykite pirmiausia nueiti į registratūrą, rodykite apgyvendinimo čekį, nes ant jo parašyta, kad jūs pirkote „family“ apartamentą“, – tokia SMS žinutė telefonu atskriejo iš Lietuvos.

Kai buvo paaiškinta, kad ir tai nepadėjo, L.Kindurienė nusistebėjo: „O jus apgyvendino viename kambaryje? Atskiro miegamojo nėra?“

Tuo susirašinėjimas su kelionių agentūros darbuotoja ir nutrūko.

Poilsiautojai tik pasinaudojo galimybe ir pakeitė virtuvės kvapais persisunkusį kambarį į kitą.

Kainos skirtumas – 200 eurų

Iškilusią problemą tą patį vakarą bandė spręsti Graikijoje turistus iš Lietuvos pasitikęs kelionių agentūros atstovas Simonas Saineris.

Tačiau jis išsiaiškino, kad palangiškių užsakyto numerio su dviem kambariais šiame viešbutyje paprasčiausiai nėra.

Matydamas, kad šį nesusipratimą teks spręsti grįžus į Lietuvą, kaip įrodymo teisininkas paprašė S.Sainerio registratūroje paimti tai patvirtinančią pažymą.

Tai padaryti S.Saineris atsisakė teigdamas, kad tuomet jis sulauktų nemalonumų darbe.

Pamatęs tokiame pat kambaryje apgyvendintos vilniečių šeimos sutartį, palangiškis įsitikino, kad dviejų žmonių poilsis jai kainavo 200 eurų pigiau.

Gavo tokį, kokį užsakė?

Grįžęs į Lietuvą palangiškis kelionių rengėjams parašė pretenziją ir paprašė grąžinti pinigus už apmokėtas, bet negautas paslaugas.

Tačiau kelionių rengėjų teisininkė Gražina Noreikė savo atsakyme ėmė įrodinėti, kad klientai buvo apgyvendinti tokiame kambaryje, kokį ir užsakė: „Corfu Golden Sands“ viešbutis neturi „family“ tipo kambario, sujungto iš dviejų kambarių.

Šiame viešbutyje „family“ tipo kambarys yra vientisa erdvė su keturiomis lovomis ir vonios kambariu.“

Lietuvių pakeistą kambarį ji įvertino kaip savotišką kompensaciją už sukeltus nepatogumus, nes antrasis kambarys esą buvęs aukštesnės klasės – su langu į jūros pusę.

Kas yra „į jūros pusę“?

Toks paaiškinimas apstulbino palangiškį.

„Pirmiausia mes jokio vaizdo į jūrą nepageidavome. Beje, jūros iš balkono ir nebuvo matyti. Be to, pakeistas kambarys buvo lygiai toks pat kaip tas, iš kokio mes persikėlėme“, – pasakojo vyras.

Internete jis puolė ieškoti, ką iš tiesų reiškia jų užsakytas „Family 1 Bedroom“ tipo kambarys.

Kelių kelionių rengėjų tinklalapiuose paaiškinta, kad tai – du gretimi kambariai, skirti šeimai. Prieš rezervuojant tokius kambarius patariama pasitikslinti, ar tarp kambarių yra durys, nes pavieniais atvejais tarp jų būna palikta didelė anga.

Kambario aprašyme nurodoma, kad jis kainuoja apie 30 proc. brangiau nei standartinis kambarys.

Tačiau palangiškis nieko nepešė ir pakartojęs pretenziją.

Teisininkės G.Noreikės paaiškinimai šį kartą buvo dar įmantresni: „Family room“ tipo kambarių esminis skirtumas nuo standartinio kambario yra tas, kad „family“ tipo kambaryje gali gyventi keturi asmenys, o standartiniame – daugiausia trys.“

Kodėl neva geresniame su langu į jūros pusę kambaryje nebuvo matyti jūros, G.Noreikė taip pat rado paaiškinimą.

„Sąvoka „langai į jūros pusę“ nebūtinai reiškia geografinę kambario padėtį jūros atžvilgiu – tai nereiškia „vaizdo į jūrą“.

Tokiuose kambariuose dažnai tiesioginio vaizdo į jūrą nematyti, nes kambario langai į jūrą gali būti pasisukę kampu arba jūros vaizdą gali užstoti pastatai ar augalija“, – rašoma kelionių rengėjų atsakyme.

Kovoja ne dėl pinigų

Matydamas, kad pakeisti kelionių rengėjų nuomonės nepavyks, palangiškis kreipėsi į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Tačiau atsakymo sulaukęs vyras liko nusivylęs.

„Matau, kad vilkinamas laikas. Manęs prašoma pateikti įrodymus, kad kambarys, kuriame gyvenau, tikrai buvo pigesnis 200 eurų, nei mano užsakytas.

Nors tarnybai buvau išsiuntęs visas kambario nuotraukas ir nukopijuotą vilniečių sutartį, kurioje matyti, kiek iš tiesų toks kambarys kainuoja“, – sakė palangiškis.

Teisininkas ketina kovoti toliau: „Ne tiek dėl 200 eurų, kuriuos aš permokėjau, nes kelialapį pardavusių kelionių rengėjų atstovei trūko kompetencijos, bet kad ateityje nebūtų tyčiojamasi iš kitų klientų.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.