Studentė šokiruota: turės sumokėti baudą, kurios negavo?

Bilietas papildytas, bet nepapildytas, baudą gavo, bet negavo. Tokioje situacijoje atsidūrė kaunietė Monika, autobuse sustabdyta keleivių kontrolės. „Situacija visiškai absurdiška“, – sakė mergina.

Keleivių kontrolės autobuse Monikos bilietą ir pildymo čekius patikrino dar kartą. Paaiškėjo, kad kasos aparatas kioskelyje ne visiškai nuskaitė kortelę.<br>M. Patašiaus asociatyvi nuotr.
Keleivių kontrolės autobuse Monikos bilietą ir pildymo čekius patikrino dar kartą. Paaiškėjo, kad kasos aparatas kioskelyje ne visiškai nuskaitė kortelę.<br>M. Patašiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 30, 2016, 7:00 PM, atnaujinta Feb 10, 2018, 1:33 AM

Sakė, kad baudos negaus

Prieš kiek daugiau nei mėnesį studentė Monika pasipildė viešojo transporto bilietą ir nieko neįtardama sėdo į autobusą važiuoti savo reikalais. Vienoje iš stotelių į autobusą įlipo keleivių kontrolė ir pradėjo tikrinti važiavusiųjų bilietus.

„Jie patikrino mano kortelę ir jiems parodė, kad mano bilietas negaliojantis, tai yra nepapildytas. Aš buvau rami, nes pasiėmiau iš kiosko čekius, kad pildžiau bilietą. Parodžiau juos kontrolei, pasakiau, kad nekalta esu. Bet jie pasakė, kad jie vis tiek turi mane išlaipinti ir nusivesti į autobusiuką“, – pasakojo Monika.

Keleivių kontrolės autobuse Monikos bilietą ir pildymo čekius patikrino dar kartą. Paaiškėjo, kad kasos aparatas kioskelyje ne visiškai nuskaitė kortelę.

„Man pasakė, kad viskas tvarkoje, kad baudos neišrašys, bet vis tiek turi surašyti protokolą, nes atvejis užfiksuotas sistemoje. Pasakiau, kad viskas gerai, kad darytų taip, kaip reikia. Viską išsiaiškinome ir jie mane paleido“, – kalbėjo mergina.

Sulaukė netikėto laiško

Praėjus keletui dienų po to, kai merginą sustabdė kontrolė, ji išvyko į komandiruotę, kurioje prabuvo mėnesį. Grįžusi pastebėjo, kad jai yra atėjęs registruotas laiškas:

„Laiškas buvo iš autobusų parko. Jame parašyta, kad turiu sumokėti 17 eurų baudą. Aš jiems paskambinau. Man pasakė, kad nesvarbu, jog man pasakė, kad baudos negausiu, aš vis tiek turiu atvykti į autobusų parką ir išaiškinti ar man nėra paskirtos baudos.

Aš paklausiau ar jie patys girdi, kaip absurdiškai tai skamba: „Mes jums baudos neskirsime, bet jūs atvykit pažiūrėti ar baudos nėra.“

Pinigų neatgaus

Merginą autobuse sustabdžiusi kontrolierė pasakė, kad jei Monika nori atgauti pinigus už bilietą, jai reikia atvykti į autobusų parką. Ji atsakė neturinti laiko vykti į kitame Kauno gale esantį autobusų parką.

„Tačiau ta, su kuria kalbėjau telefonu, pasakė, kad man niekas tų penkių eurų ir nebūtų grąžinę, kad autobusų parkas nesusijęs su spaudos kioskų buhalterija. Dar bešnekant pasakė, kad man turėtų būti net ne 17, o 23 eurų bauda“, – pasakojo Monika.

Įvyko žmogiška klaida

Kauno autobusų rinkodaros direktorius Karolis Dekeris sakė, kad ši situacija kilo dėl paprastos žmogiškos klaidos:

„Manau, kad įvyko labai paprasta žmogiška klaida. Kontrolės tarnyba perdavė mūsų bendrovei surašytą protokolą be jokios pastabos, o žmonės, kurie tuos protokolus paskui tvarko, priima sprendimą. Jie nematė jokios žymos ar pastabos ir nubaudė. Kitaip tariant, įvyko komunikacijos klaida tarp kontrolės ir žmonių bendrovėje. Labai gaila, kad taip nutiko, atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų“, – sakė K. Dekeris.

Tiesa, Monikai visgi teks nuvykti į autobusų parką ir išsiaiškinti, kaip ši situacija bus išspręsta.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.