Mokykloms pristatys pirmąjį elektroninį vadovėlį šalies istorijoje

Elektroninio švietimo grupė „TAMO“ mokykloms sukūrė naujos kartos mokymo priemonę – jau nuo šio rudens šalies penktokai turės galimybę mokytis iš pirmojo šalies istorijoje elektroninio vadovėlio. Anot jo kūrėjų, perėjimas prie tokios inovatyvios mokymosi priemonės palengvins mokytojų darbą, o tuo pačiu ir dar labiau priartins švietimo procesus prie šiuolaikinių poreikių.

Mokykloms pristatys pirmąjį elektroninį vadovėlį šalies istorijoje.<br>V.Balkūno nuotr.
Mokykloms pristatys pirmąjį elektroninį vadovėlį šalies istorijoje.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 21, 2018, 10:36 AM, atnaujinta Feb 21, 2018, 10:40 AM

Pirmieji elektroniniai vadovėliai „EMA pamokos“ skirti 5 klasės matematikos bei gamtos ir žmogaus dalykams. Jie bus integruojami kartu su jau trejus metus mokyklose naudojamomis pratybomis – elektronine mokymosi aplinka EMA. Ateinančiais metais planuojama „EMA pamokas“ sukurti ir kitų klasių mokiniams.

Anot „TAMO“ akcininko Mindaugo Mizaro, didžiausias elektroninių priemonių švietime privalumas – galimybė individualizuoti mokymą.

„Į mokyklas ateina labai skirtingų lygių vaikai, o mokytojai neišvengiamai daugiau laiko skiria tiems, kuriems mokytis sekasi sunkiau. Individualizuotas ugdymas tai išsprendžia, padėdamas atpažinti ir plėtoti asmenines vaikų savybes bei gebėjimus. Žinoma, pasiekti, kad visa klasė mokytųsi tolygiai, yra labai sudėtinga užduotis, tačiau elektroninės priemonės gali padėti ją įgyvendinti“, – dėsto M. Mizaras.

Pasak jo, ne mažiau svarbu – kad elektroninėje aplinkoje vaikai nekonkuruoja tarpusavyje, jie tobulėja atsispirdami nuo savo ankstesnio rezultato ir mokosi bendradarbiauti. M. Mizaro įsitikinimu, modernus švietimas visų pirma turėtų koncentruotis į aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymą: kūrybiškumą, gebėjimą dirbti komandoje, mokėjimą lavinti savo sugebėjimus, žinių pritaikymą.

Vystant elektroninio vadovėlio projektą, į pagalbą pasitelkta 14 mokytojų bei mokslininkų komanda. Turinys kurtas atsižvelgiant į tai, kaip dirba mokytojas, kaip jam pateiktą informaciją įsisavina elektroninės kartos mokinys. „EMA pamokos“ suskirstytos į tris struktūrines dalis: įvadinę, mokymosi veiklų bei apibendrinančią. Vadovėlyje naudojami sužaidybinimo elementai, tekstas papildytas interaktyviais objektais.

Mokytojas, dirbdamas su elektroniniu vadovėliu, galės koreguoti informacijos eiliškumą, papildyti ją, o mokinys – realiu laiku stebėti ir įvertinti savo progresą. „TAMO“ atstovo teigimu, ypatingas dėmesys kuriant priemonę buvo skiriamas tam, kad būtų taupomas mokytojo laikas.

„Technologijos tėra priemonės, kurios pačios savaime nieko nepakeis, todėl labai svarbu aktyviai dirbti gerinant mokytojų darbo sąlygas. Kuo didesnė bus pedagogų motyvacija ir kompetencija, tuo geresnių rezultatų galima tikėtis“, – sako jis.

Anot M. Mizaro, būtų neteisinga manyti, kad technologijos švietimo srityje sukels revoliuciją. Modernėjimo procesą būtų daug logiškiau vadinti lėta evoliucija. Elektroniniai įrankiai yra švietimo ateitis, tačiau technologijos nėra ir negali būti visas problemas išsprendžiančia panacėja.

„TAMO grupė“ yra didžiausia Lietuvos e-švietimo verslo grupė, investuojanti į įmones, kuriančias progresyvius produktus e-švietimui. Be elektroninio TAMO dienyno, internetinių sistemų egzaminatorius.lt, e-pratybos.lt bei projekto „E.mokykla“, grupė nuolatos kuria naujus e-švietimo produktus, skirtus Lietuvos mokykloms.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: komentarai po G. Nausėdos susitikimo su STT vadovu