Rado būdą, kaip Kauno centre sumažinti spūstis

Kaune planuojama panaudoti netradicinį sprendimą, kuris leistų gerokai sumažinti piko metu ant P. Vileišio (Vilijampolės) tilto ir vadinamajame pilies žiede susidarančias automobilių spūstis. Tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi, rašoma Kauno savivaldybės pranešime spaudai.

 Po P.Vileišio tiltu Kaune žadama nutiesti apvažiavimą ir dvi žiedines sankryžas. Taip tikimasi sumažinti spūstis.<br> Stopkadras
 Po P.Vileišio tiltu Kaune žadama nutiesti apvažiavimą ir dvi žiedines sankryžas. Taip tikimasi sumažinti spūstis.<br> Stopkadras
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 7, 2018, 3:15 PM, atnaujinta Mar 7, 2018, 4:21 PM

„Tiek ant paties tilto, tiek jo prieigose piko metu nuolat susidaro didelės eismo spūstys. Vakarinio piko metu jos nusidriekia iki pat pilies žiedo, jis taip pat užsikemša. Turint omenyje, kad šioje miesto vietoje statomi net keli verslo centrai, automobilių srautai ateityje dar labiau išaugs“, - teigė Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.

Nebeliks šviesoforų

Rekonstrukcijos metu planuojama Brastos gatvėje ir Neries krantinėje įrengti dvi naujas žiedines sankryžas, tarp kurių nusidrieks jungtis, einanti po P. Vileišio tiltu. Palei upę einantis dviračių takas po rekonstrukcijos pasislinks arčiau upės.

Vairuotojai, atvažiuojantys nuo centro pusės, galės be didesnių stabdymų kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami važiuoti link Brastos gatvės ar Neries krantinės vairuotojai turės įveikti žiedines sankryžas.

„Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, A. Kriščiukaičio ir Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas“, - aiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Ieškos rangovo

Šis sprendimas susijęs ir su planuojamu Kėdainių tiltu. Jį pastačius išaugs nuo Šilainių atvykstančių automobilių srautai, jie papildomai apkraus Neries krantinę ir Brastos gatvę.

Rytinio ir vakarinio piko metu P. Vileišio tiltu vidutiniškai per valandą pravažiuoja 4000 automobilių. Šiuo metu rengiamas naujojo transporto mazgo techninis projektas. Jį užbaigti planuojama iki gegužės mėnesio pabaigos. Tuomet bus skelbiami statybos darbų viešieji pirkimai. Konkurso metu parinkus geriausią kainą pasiūliusią kompaniją ji pradės darbus, kuriuos planuojama užbaigti 2019 metais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.