Zuikių gatvės gyventojai jau nesuskaičiuoja, kiek nelaimių įvyko prie jų namų. Vakar apie dar vieną buvo pranešta prieš vidurdienį.
Vilniaus geležinkelio stoties link važiuojančio keleivinio traukinio mašinistas jau nieko nebegalėjo padaryti pamatęs ant bėgių stovintį vyrą. Po nelaimės geležinkelininkas pasakojo, kad pėsčiasis, išvydęs traukinį, kažkodėl ėmė mojuoti rankomis.
Iš už posūkio išniręs traukinys nusviedė vyrą apie pusšimtį metrų. Po to sumaitotas kūnas dar nuriedėjo nuo stataus šlaito ir liko gulėti prie kryžiaus. Nelaimėlio auliniai batai nuo smūgio nukrito nuo kojų.
Kryžius toje vietoje žymi 1976-aisiais įvykusią nelaimę, kai Viktorija Ribokienė su mažamete anūke ant rankų ėjo per bėgius. Moterį traukinys mirtinai traumavo, o mergaitei buvo sulaužytas stuburas.
Netoli gyvenanti Genovaitė Stankevičiūtė matė ne vieną panašią nelaimę. Pensininkė spėjo, kad vyras tiesiog nespėjo nubėgti nuo bėgių, nes toje vietoje pripilta daug skaldos. Gali būti, kad jis buvo išgėręs.
Kad toje vietoje draudžiama vaikščioti, žymi ženklai abipus geležinkelio. Tačiau vietos gyventojams tai nė motais.
Anot įmonės „Lietuvos geležinkeliai” vyriausiojo saugos inspektoriaus Andriaus Janušausko, gyventojai yra pramynę ne vieną taką. Nors geležinkelininkai įrengia ženklus tose vietose, kuriose žmonės dažniausiai pažeidžia taisykles, į juos niekas nekreipia dėmesio.
Netoli nelaimės vietos po bėgiais yra inžinerinis statinys – vandens pralaida. Zuikių gatvės gyventojai kerta bėgius ir ja, vaikai pasiekia mokyklą. Dėl pralaidos verda aistros jau ne vienus metus.
Prieš rugsėjo 1-ąją geležinkelininkai virš pralaidos pakabino ženklą, draudžiantį ja vaikščioti. Vėliau jie įrengė grotas.
Gyventojai dėl to skundėsi ne tik Vilniaus savivaldybei, bet ir Susisiekimo ministerijai, nes kelionė aplinkui ilga – beveik 15 kilometrų.
Prieš porą savaičių pralaidos grotos buvo išmontuotos. Manoma, kad jas išardė vietos gyventojai.
Dėl tunelio ginčijasi jau seniai
Savivaldybė su „Lietuvos geležinkeliais” jau trejus metus nesutaria, kas prie Zuikių gatvės turi įrengti tunelį pėstiesiems. Iš pradžių buvo ginčijamasi, kas tokią perėją projektuos.
Kai viešoji įstaiga „Vilniaus metro” pasiūlė savivaldybei nemokamai suprojektuoti tunelį, valdininkai ėmė ginčytis, kas jį prižiūrės.
Vilniaus valdžia pasiūlė išeitį – nuo mokslo metų pradžios pradėjo kursuoti autobusas. Bet jo grafikas nepatogus. Nors autobusu važinėja vos vienas kitas keleivis, savivaldybė vis tiek įrengia aikštelę jam sustoti.