Įvykį mačiusiu liudininkų nuomone, antrojo vilkiko vairuotojas važiavo per greit. Policijos pareigūnai avarijos priežasties dar nepaskelbė. Ant kelio dangos iš avariją patyrusio automobilio bako išsiliejo nemažas kiekis degalų, todėl į pagalbą atskubėjo ugniagesiai. Pakelti apvirtusio vilkiko su sunkiu vertingu kroviniu iš tilto statybvietės buvo atvežtas kranas.
Per tris dienas – nuo ketvirtadienio iki šeštadienio ant keturių atramų Nemune ir pakrantėje sėkmingai buvo užkeltos ir sumontuotos beveik 500 tonų sveriančios trys plieninės konstrukcijos.
Šiai svarbiausiai 35 metrų aukščio, 250 ilgio ir beveik 7 metrų pločio tilto statybos operacijai vadovavo olandų kompanijos „Mammoet“ specialistai. Du galingiausius 750 tonų keliamosios galios automobilinį ir 600 tonų – savaeigį kranus, prilygstančius 16 aukštų namui, jie nuomojo iš latvių ir estų.
Šio aukščiausio Lietuvoje pėsčiųjų ir dviračių tilto, atstatomo prieš šimtą metų Pirmojo pasaulinio karo pradžioje susprogdinto geležinkelio tilto vietoje ir ant jo atnaujintų išlikusių akmeninių atramų krantuose, statybą pernai gegužės 29 dieną paženklino kitos transporto priemonės tragiška avarija. Po sunkvežimio, kuris Dainų slėnio pėsčiųjų taku grįžo iš statybvietės, ratais pakliuvo ir mirtinai buvo sužalota treniruotės metu dešimtmetė dviratininkė.