Svarbiausia, kad mokykloje vaikas būtų laukiamas ir mylimas

„Saulės“ privačios gimnazijos idėja gimė trapios jaunos moters Irenos Baranauskienės galvoje tuomet, kai mūsų atkurta nepriklausoma valstybė tik žengė pirmuosius žingsnius. Ateinančiais metais gimnazija švęs 30 -ies metų gyvavimo sukaktį. Šiandien „Saulės“ gimnazija užaugusi iki pasaulinio lygio standartų, o kai kuriose srityse juos lenkia. Prieš tris dešimtmečius Irenos Baranauskienės netenkino ne tik emocinis klimatas ir atmosfera mokyklose, bet ir ugdymo turinys. „Taip kaip bendravo tarpusavyje mokytojai su mokiniais, tėvai su mokytojais – buvo tiesiog nepriimtina. Aš žinojau, kad viską galime pakeisti, labai norėjau to ir man pavyko“, – sako Irena Baranauskienė.

„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
Irena Baranauskienė, „Saulės“ privačios gimnazijos direktorė.
Irena Baranauskienė, „Saulės“ privačios gimnazijos direktorė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Mar 17, 2023, 10:06 AM

Tačiau vien tik gerų norų nepakako, teko susidurti su begaliniais trikdžiais ir iššūkiais, už savo svajonę reikėjo pakovoti. „Aš tikėjau, kad vaikus turime pradėti mokyti anglų kalbos nuo 6– erių metų, man sakė, kad tai neįmanoma. Kai atsirado pirmieji kompiuteriai, supratau, kad mes privalome vaikus mokyti kompiuterinio raštingumo vos atėjus į mokyklą, tuomet man sakė, kad mano norai neatitinka higienos normų. Šiandien mes turime viską: ir visos dienos mokyklą, kurią pirmieji Lietuvoje įkūrėme mes, ir anglų kalbos pamokas pradinukams, ir informacinių technologijų klases. Už kiekvieną sprendimą teko kovoti“, – pirmuosius žingsnius link savo svajonės prisimena Irena.

Turinti du pedagogo diplomus, dirbusi ir su pirmokais, ir su dvyliktokais, Irena jau buvo susipažinusi su ugdymu visose mokyklos pakopose. Įkurti svajonių gimnaziją prireikė ne vieno dešimtmečio. Irena Baranauskienė sako, kad atsakomybė už vaiką labai didelė, turi būti aišku koks bus finišas, ko yra siekiama. Šios gimnazijos tikslas buvo sukurti tokią atmosferą, kurioje mokytis ir dirbti būtų gera ir vaikams, ir mokytojams. Ir jai tai pavyko. Visi gimnaziją baigę moksleiviai įstoja į tas aukštąsias mokyklas, apie kurias svajojo, ir jas baigia. „Mūsų moksleiviai mokomi siekti tikslų, nuosekliai dirbti. Jie „bereikalingų judesių nedaro“, o kryptingai ruošiasi savo būsimai profesijai“, – patirtimi dalinasi Irena Baranauskienė.

„Ši mokykla kuriama vertybiniu pagrindu. Labai svarbus yra požiūris į mokyklą, į aplinką. Mes į ugdymo kokybę ir rezultatus žiūrime kur kas plačiau. Suprantame, kad asmenybės branda nėra tik akademiniai pasiekimai. Svarbu, kad žmogus ugdytų savo empatiją, sąmoningumą, atsakomybę. Siekiame, kad kiekvienas mūsų mokinys taptų sąmoningu kūrėju – ateities piliečiu. Mokome vaikus planuotis savarankišką mokymąsi, nes ateityje jiems tokios kompetencijos labai reikės“, – sako istorijos mokytojas Harodas Maselis.

Čia mokytojai, dirbdami kaip vienas kumštis, prieš 10 metų sugebėjo sukurti personalizuoto ugdymo metodologiją ir individualios mokinio pažangos stebėseną. Gimnazijos mokytojai savo patirtimi įrodė, kad kiekvienas vaikas geba, tik kiekvienas kitaip.

„Kiekvienas vaikas mokykloje gauna supratimą, kad jis nebūtinai turi būti tokiu pačiu, kaip šalia jo esantis draugas, o turi vystyti tai, ką geriausiai sugeba jis. Mokydamiesi jie vis atranda savo naujų gebėjimų. Štai čia atsiranda mokytojas, kuris pastebi kiekvieno individualius gebėjimus ir padeda juos ugdyti ir vystyti“, – sako anglų kalbos mokytoja Audronė Stoškienė.

Tokių stulbinančių rezultatų įmanoma pasiekti tik dirbant komandoje. „Saulės“ privačios gimnazijos direktorė pabrėžia, kad ateiti ir dirbti tik savo kabinete šioje gimnazijoje niekam nepavyksta. Labai svarbi darni mokytojų komanda, kuri ilgus metus nesikeičia. Šios ugdymo komandos dalimi tampa ir kiekvieno moksleivio šeima. Labai svarbu koks santykis į mokslą, švietimą ir kultūrą yra vaiko šeimoje.

Vaikų norą mokytis gimnazijoje lemia ne tik puikūs mokytojai, bet ir aplinka: kokybiškos klasės, žaidimų erdvės bei laboratorijos, aprūpintos pačia naujausia inovatyvia įranga.

Laidos „Lietuvos mokyklos“ kūrybinė komanda dėkoja laidos mecenatams UAB „Biznio mašinų kompanijai“ ir UAB „Mokslo technologijoms“ ir kviečia žiūrėti kaip vaikai ugdomi „Saulės“ privačioje gimnazijoje jau šeštadienį 16.30 val. per „Lietuvos ryto“ televiziją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.