San Fransiske sudužusio lėktuvo pilotas liepė keleiviams likti savo vietose

Per tą avariją žuvo du žmonės, o dar per 180 buvo sužeisti.

Per tą avariją žuvo du žmonės, o dar per 180 buvo sužeisti.<br>AP
Per tą avariją žuvo du žmonės, o dar per 180 buvo sužeisti.<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

AFP, BNS ir lrytas.lt inf.

2013-07-11 12:37, atnaujinta 2018-03-03 03:34

Pilotas taip pat teigė buvęs apakintas šviesos žybsnio, kai lėktuvas artėjo prie tūpimo tako, tačiau tos šviesos šaltinis ir jo vaidmuo šiame incidente nėra žinomi, sakė JAV Nacionalinio susisiekimo saugumo tarybos (NTSB) vadovė Deborah Hersman.

Pasak jo, skrydžio palydovai paklausė pilotų, kaip jiems elgtis po to, kai laineris rėžėsi į žemę.

Per tą avariją žuvo du žmonės, o dar per 180 buvo sužeisti.

Pilotai iš pradžių liepė palydovams nepradėti evakuacijos procedūrų, sakė D. Hersman.

Tik po to, kai salone esantys įgulos nariai perspėjo pilotus apie lėktuvo išorėje įsiplieskusias liepsnas, buvo duotas įsakymas pradėti evakuaciją.

„Nežinome, ką galvojo pilotai, nors galiu pasakyti, kad anksčiau yra buvę avarijų, per kurias įgulos neevakuodavo – jos laukdavo, kol atvažiuos kitos mašinos, kad keleivius būtų galima saugiai išlaipinti“, – aiškino D. Hersman.

NTSB vadovė iškėlė prielaidą, kad iš pilotų kabinos galėjo nesimatyti gaisro lėktuvo išorėje.

ji pabrėžė, kad pastebėjus liepsnas, buvo skubiai pradėta evakuacija – praėjus maždaug 1,5 minutės po smūgio.

Pilotas Lee Kang-Kukas taip pat sakė pareigūnams Seule ir JAV tyrėjams, kad jis buvo laikinai apakintas šviesos blyksnio, kai besileidžiantis lėktuvas buvo maždaug 150 metrų aukštyje.

„Turime tiksliai išsiaiškinti, kas tai buvo – nustatyti, ar buvo kokių nors šviesos šaltinių“, – nurodė D. Hersman.

Pasak jos, lainerio įgulos narių apklausos tyrėjams padėjo susidaryti aiškų vaizdą apie padėtį orlaivyje iškart po smūgio.

Dvi avarinės evakuacijos čiuožynės prisipūtė salono viduje, prispausdamos du skrydžio palydovus, kuriuos teko išvaduoti, prasidėjus evakuacijai.

Kol kas nežinoma, kodėl tos čiuožynės buvo lainerio viduje.

214-ojos reiso lėktuvas sudužo, kliudęs apsauginę sienelę tūpimo tako gale ir nevaldomas nučiuožė žeme. Dėl smūgio atitrūko lėktuvo uodega; laineryje kilo gaisras.

NTSB jau nustatė, kad lėktuvas skrido daug mažesniu greičiu negu įprasta leidžiantis.

Taip pat paaiškėjo, kad 46 metų Lee Kang-Kukas, nors ir turintis didelę skrydžių patirtį, pirmąkart dalyvavo mokomajame skrydyje laineriu „Boeing 777“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.