Ispanija patikrins savo geležinkelių saugumą po katastrofos

Ispanija peržiūrės savo

Ispanija peržiūrės savo geležinkelių tinklo saugumą.<br>AP
Ispanija peržiūrės savo geležinkelių tinklo saugumą.<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

BNS, AFP ir lrytas.lt inf.

2013-08-09 16:22, atnaujinta 2018-03-02 01:10

„Atliekame visų mūsų protokolų, saugumo sistemų, taip pat greičio apribojimų visuotinį patikrinimą. Sakydamas „visų“, turiu omenyje visą geležinkelių tinklą“, – ji sakė parlamento komisijai, kalbėdama apie liepos 24 dieną įvykusią avariją.

„Analizuojame tinklą. Ir priimsime sprendimą pagerinti saugumą, remiantis ta analize“, – pridūrė A.Pastor.

Iš Madrido išvykęs traukinys važiavo 179 kilomtrų per valandą greičiu ir daugiau nei dvigubai viršijo leistiną greitį geležinkelio ruože prieš staigų posūkį, į kurį įvažiavęs nulėkė nuo bėgių netoli šiaurės vakarinio Santjago de Kompostelos miesto, rodo jo „juodųjų dėžių“ informacija.

52 metų mašinistas Francisco Jose Garzonas Amo tuo metu kalbėjosi telefonu su traukinio konduktoriumi ir liovėsi kalbėjęs likus tik 11 sekundžių iki avarijos.

F.J.Garzonui Amo preliminariai pateikti kaltinimai dėl 79 žmonių žūties ir neapgalvoto elgesio. Jis buvo paleistas, tačiau bus prižiūrimas teismo, kol vyks avarijos tyrimas.

Geležinkelių pareigūnai sakė, kad ruože, kuriame sudužo traukinys, nebuvo įrengta automatinė stabdymo sistema, veikianti kai kuriose greitųjų traukinių maršrutuose, todėl pristabdyti privalėjo pats mašinistas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.