Tyrimo duomenimis, lėktuvas nukrito praktiškai vertikaliai tarp kilimo-tūpimo ir riedėjimo takų. Sprogus degalų bakams, kilo gaisras, kurį galutinai užgesinti pavyko tiktai ryte. Naktį atsirasdavo vis naujų gaisro židinių.
Pasak tyrėjams vadovaujančio Aleksandro Poltinino, ekipažas dėl kol kas nesuprantamos priežasties su lėktuvu ėmėsi daryti antrą ratą. Reikia išsiaiškinti, kodėl pilotai nesugebėjo nutupdyti lėktuvo pirmuoju kartu. Atsakydamas į klausimą, ar leisdamasis lėktuvo ekipažas iš tiesų pranešė apie problemas, A.Poltininas tik pasakė, kad prieš leisdamiesi pilotai susisiekė su antžeminėmis tarnybomis.
Jau anksčiau pranešta, kad dispečeriai buvo apklausti. Vienas iš dispečerių Kirilas Kornišinas sakė, kad vienas iš pilotų, arba Rustemas Salichovas, arba Viktoras Huculas, pranešė, kad laineris daro antrą ratą. Dispečeris davė instrukcijas, bet pilotas pasiskundė netinkama tūpimui konfigūracija. Viskas įvyko vos per kelias sekundes.
Tyrėjai paėmė lėktuvo techninių skysčių – aviacinio kuro ir tepalų – mėginius, taip pat studijuoja dokumentus apie lėktuvo techninę būklę ir pilotų pasirengimą skrydžiui.
Anksčiau buvo nagrinėjamos visos įmanomos versijos – klimato sąlygos, pilotų klaida, techniniai gedimai lėktuve, problemos su degalais, o taip pat ir teroro aktas.
Surastos lėktuvo „juodosios dėžės“, bet jų turinys kol kas neištirtas.
Parengė Jurgita Noreikienė