Iš viso kelte nelaimės metu buvo 476 keleiviai, iš kurių išsigelbėjo vos 174, įskaitant ir laivo kapitoną. Dėl nelaimės sekmadienį apie savo atsistatydinimą pranešė Pietų Korėjos premjeras Chungas Hong-wonas.
Prokuratūros ir policijos pradėtas tragedijos tyrimas iki šiol atskleidė nemažai saugumo pažeidimų eksploatuojant laivą, taip pat paaiškėjo, jog keltą valdžiusi kompanija „Chonghaejin Marine“ turėjo visišką rinkos monopolį gabenant keleivius į turistų pamėgtą Džudžu salą. Pats laivas buvo pastatytas 1994 metais, o 2012-taisiais keltą nupirkus dabartiniam savininkui, jame buvo įrengta papildomų kajučių. Ekspertų nuomone, tai galėjo neigiamai paveikti laivo stabilumą.
Nelaimės aukų artimieji kritikuoja Pietų Korėjos pakrančių apsaugos ir karinio jūrų laivyno pastangas ieškant aukų kūnų, o savaitgalį prie paieškos ir gelbėjimo operacijos koordinavimo centro susirinko protestuojanti minia.
Pietų Korėjos „Yonhap“ naujienų agentūros duomenimis, aukų giminės nepatenkintos vangiais gelbėtojų veiksmais tragedijos pradžioje, kuomet dar buvo šansų apvirtusiame laive rasti gyvųjų. Didžiulį pasipiktinimą sukėlė žinia, jog laivo kapitonas ir įgula buvo išgelbėti vieni pirmųjų.
Tuo tarpu Pietų Korėjos prezidentė Park Geun-hye antradienį atsiprašė dėl vyriausybės nesugebėjimo užkirsti kelio kelto katastrofai, per kurią žuvo arba dingo apie 300 žmonių.
Praėjus dviem dienoms, kai dėl tos tragedijos atsistatydino šalies premjeras, Park Geun-hye sakė itin apgailestaujanti dėl sisteminių ir priežiūros trūkumų, nulėmusių balandžio 16 dieną įvykusį incidentą, per kurį apvirto 6 825 tonų talpos keltas „Sewol“.
„Labai gailiuosi, kad negalėjau ištaisyti taip ilgai užsitęsusių blogybių ir leidau įvykti tokiai avarijai“, – sakoma prezidentės kanceliarijos išplatintame pranešime, kuris buvo paskelbtas per nacionalinę televiziją.