Pirmasis valstybei priklausiusių automobilių pardavimo etapas balandžio viduryje buvo sėkmingas.
Pardavus 52 mašinas, kuriomis važinėjosi ministrai ir valstybės pareigūnai, surinkta daugiau nei 370 tūkst. eurų.
Tačiau devynių automobilių „Maserati“, atrodo, niekas nenori, nors mašinos nėra pernelyg brangios.
Antai pigiausias 2005 metų gamybos „Maserati“ parduodamas už 23 tūkst. eurų.
Tiesa, šarvuotas ir 6 metais jaunesnis jo „brolis“ kainuoja 96 tūkstančius eurų.
Bet tokia mašina vis tiek pigesnė nei naujutėlaitis „Maserati“ iš salono, paprastai vertinamas mažiausiai 100 tūkstančių eurų.
Vyriausybė tikėjosi iš devynių „Maserati“ pardavimo surinkti 1 milijoną eurų. Tačiau iki aukciono uždarymo liko vos dvi dienos.
Anksčiau automobilių išpardavimą palaimino naujasis Italijos ministras pirmininkas Matteo Renzi. Jis pažadėjo, kad vyriausybė sutaupys iki 7 milijonų eurų.
Tiesa, valstybinių automobilių parko dalies išpardavimas iš esmės laikomas itin simboliniu žingsniu – bandymu sumažinti išlaidas, skiriamas politinei klasei, kurios įvaizdžiui smarkiai pakenkė nuolatiniai korupcijos skandalai.
Premjero oficialiosios rezidencijos pareiškime vis dėlto pabrėžiama, jog „aukcione parduodami automobiliai atrinkti iš tų, kurių vyriausybė nebelaiko būtinais“.