Lenktynės su laiku: po savaitės dar nerastos „EgyptAir“ liekanos

Praėjus savaitei nuo oro linijų „EgyptAir“ lėktuvo katastrofos tyrėjai toliau naršo Viduržemio jūros dugną ieškodami orlaivio „juodųjų dėžių“. Tačiau paieškos kol kas nesėkmingos, skelbia „The Guardian“.

Iki šiol rasta tik keleivių daiktų ir kelios lėktuvo nuolaužos. Gelbėtojai tęsia fiuzelažo paieškas.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Iki šiol rasta tik keleivių daiktų ir kelios lėktuvo nuolaužos. Gelbėtojai tęsia fiuzelažo paieškas.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Iki šiol rasta tik keleivių daiktų ir kelios lėktuvo nuolaužos. Gelbėtojai tęsia fiuzelažo paieškas.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Iki šiol rasta tik keleivių daiktų ir kelios lėktuvo nuolaužos. Gelbėtojai tęsia fiuzelažo paieškas.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Iki šiol rasta tik keleivių daiktų ir kelios lėktuvo nuolaužos. Gelbėtojai tęsia fiuzelažo paieškas.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Iki šiol rasta tik keleivių daiktų ir kelios lėktuvo nuolaužos. Gelbėtojai tęsia fiuzelažo paieškas.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Labiausiai gelbėtojai nori surasti „juodąsias dėžes“, kuriose užfiksuota skrydžio informacija.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Labiausiai gelbėtojai nori surasti „juodąsias dėžes“, kuriose užfiksuota skrydžio informacija.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

May 26, 2016, 4:09 PM, atnaujinta May 24, 2017, 4:17 AM

Egiptas paprašė Europos giliųjų paieškų komandų pagalbos.

Lėktuvas „Airbus A320“ su 66 žmonėmis praėjusį ketvirtadienį nukrito skrisdamas iš Paryžiaus į Kairą. Ekspertai iki šiol nežino, dėl ko įvyko katastrofa.

Savaitgalį paieškų tarnyboms pavyko rasti kelias nuolaužas, tačiau didžioji lėktuvo dalis ir duomenų įrašymo prietaisai, kurie galėtų paaiškinti, kas nutiko orlaiviui, dar nerasti.

„EgyptAir“ vadovas Safwatas Musallamas pažymėjo, kad į paieškas įsitraukė Prancūzijos ir Italijos kompanijos, galinčios dirbti 3 tūkst. metrų gylyje.

„Siekiame, kad kuo greičiau būtų rastos „juodosios dėžės“, kurios tikriausiai guli labai giliai“,- sakė vienas su paieška susijęs šaltinis.

Paieškų išlaidas ketina pasidalinti Prancūzija ir Egiptas.

Kadangi manoma, kad „juodosios dėžės“ gali gulėti maždaug 3 kilometrų gylyje, tyrėjai mėgina kiek įmanoma giliau nuleisti paieškos prietaisus, kad pastarieji galėtų užfiksuoti lėktuvo skleidžiamus signalus.

„Juodųjų dėžių“ akumuliatoriai dažniausiai išsikrauna po maždaug 30 dienų, tačiau „EgyptAir“ vadovo pavaduotojas Ahmedas Abdelis tikino, kad paieškos vyktų ir po šio termino pabaigos, jeigu prietaisus būtų galima aptikti kitais būdais.

Oro linijų vadovas pakartojo, kad laineris iš Paryžiaus pakilo visiškai tvarkingos būklės. Prieš tai jį patikrino Egipto inžinierius ir du mechanikai.

Tyrėjai teigia, kad lėktuvas dingo praėjus mažiau nei minutei po to, kai įskrido į Egipto oro erdvę. Priešingai, nei anksčiau teigė Graikija, nėra jokių įrodymų, kad orlaivis prieš pradingdamas iš radarų būtų atlikęs kelis staigius posūkius.

Lėktuvo įgula taip pat neužmezgė ryšio su Egipto oro kontrolės pareigūnais. 

Kol nerasti lėktuvo duomenų įrašymo prietaisai, o duomenys apie paskutines minutes lėktuve yra labai fragmentiški, tyrėjai gali tik spėlioti, ar pranešimai apie dūmus lėktuvo salone yra teisingai.

Vienas Egipto tyrėjas tikino, kad ant kelių jūroje surastų žmogaus kūnų liekanų atsiradę ženklai rodo, kad lėktuve galėjo įvykti sprogimas. Tiesa, jokių sprogmenų pėdsakų kol kas nerasta.

Tačiau tyrimui vadovaujantis Hishamas Abdelhamidas įspėjo, kad tai tėra spėlionės ir rimtų išvadų iš jų nereikėtų daryti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.