Įmonės „Google“ surinkti duomenys apie britų paieškas tinklalapyje iš karto po referendumo parodė, kad šalies piliečiai vis dar iki galo nesupranta, ką tiksliai „Brexit“ išstojimo scenarijus reikštų Jungtinei Karalystei ir jų pačių ateičiai.
Daugiausiai „Google“ užduoti klausimai Jungtinėje Karalystėje buvo: „Kas nutiks, jei paliksime ES?“ ir „Kas yra ES?“ Pastarasis klausimas buvo antras dažniausias klausimas, kurį britai uždavė „Google“ iš karto po referendumo. Britai taip pat bandė surasti atsakymą į klausimą „Kiek šalių yra ES?“
Be to, iš karto po referendumo britai į „Google“ penkis kartus dažniau nei visada įvedė žodžius „pirkti auksą“ bei domėjosi svaro verte. Britams taip pat buvo smalsu sužinoti kaip „gauti Airijos pasą“ ir jie ieškojo būdų „persikelti gyventi į Gibraltarą“.
Kai kurie socialinio tinklo „Twitter“ naudotojai pašiepė britus, esą jiems reikėjo atsakymų į tokius klausimus ieškoti dar iki balsuojant referendume.
Nuo referendumo pradžios ketvirtadienį 7 val. iki penktadienio 10 val. „Twitter“ buvo parašyta daugiau nei 6,4 mln. žinučių su žyme „#Euref“. Referendumo įkarščio pagauti britai socialiniu tinklalapiu „Twitter“ naudojosi net du kartus daugiau nei įprasta.
Už pasitraukimą iš ES pasisakę Jungtinės Karalystės piliečiai internetinėje „Twitter“ erdvėje reiškėsi daugiausiai visos kampanijos metu, o Bendrijos šalininkai aktyvumu viršų paėmė tik pačia balsavimo dieną. Dažniausiai „Twitter“ aptariamos temos buvo ekonomika, imigracija ir saugumas.
Tačiau „Brexit“ referendumu domėjosi ne tik Jungtinės Karalystės piliečiai. Viso pasaulio gyventojai klausė „Google“: „Kodėl Jungtinė Karalystė nusprendė išeiti iš ES“ bei „Ką išstojimas iš ES reikš Jungtinei Karalystei?“