Aiškėja rusų lėktuvo, nukritusio į Juodąją jūrą, katastrofos priežastys

Praėjusių metų gruodžio 25 dieną netoli Sočio į Juodąją jūrą nukritusio lėktuvo Tu-154 katastrofa iki šiol kelia nemažai klausimų. Nuo pat pirmos dienos imta spėlioti, kodėl vos pakilęs iš Adlerio oro uosto ir į Siriją turėjęs nuskristi orlaivis po kelių minučių smigo į vandenį, pražudydamas 92 jame buvusius žmones.

Lėktuvas Tu-154 praėjusių metų gruodžio 25 d. nukrito į vandenį prie Sočio.<br>Sputnik nuotr.
Lėktuvas Tu-154 praėjusių metų gruodžio 25 d. nukrito į vandenį prie Sočio.<br>Sputnik nuotr.
Lėktuvas Tu-154 praėjusių metų gruodžio 25 d. nukrito į vandenį prie Sočio.<br>Sputnik nuotr.
Lėktuvas Tu-154 praėjusių metų gruodžio 25 d. nukrito į vandenį prie Sočio.<br>Sputnik nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2017-03-14 11:42, atnaujinta 2017-04-08 00:22

Versijų, kas tapo šios nelaimės priežastimi, buvo nemažai – techninis gedimas, sprogimas, net išpuolis.

Tačiau naujausi tyrimų rezultatai rodo, kad katastrofa galėjo įvykti dėl piloto klaidos, rašo naujienų portalas kommersant.ru.

Naująją informaciją apie lėktuvo katastrofą naujienų portalas pavadino „šokiruojančia“. Mat paaiškėjo, kad lėktuvo pilotas Romanas Volkovas valdė orlaivį iki pat jo atsitrenkimo į vandenį.

Esą būtent jis ėmė tupdyti lėktuvą ir tai galėjo padaryti nesusiorientavęs aplinkoje.

Praėjus maždaug minutei nuo orlaivio pakilimo jis atsidūrė maždaug 250 m. aukštyje ir pasiekė 360–370 km/h greitį. Tuomet dėl neaiškių priežasčių lėktuvas ėmė leistis, it bandydamas nutūpti ant vandens, tačiau greičio nemažino.

Spėjama, kad tokių piloto veiksmų priežastimi galėjo tapti piloto nesiorientavimas keliant lėktuvą tamsoje. Esą jį galėjo suklaidinti žvaigždžių atspindys ant vandens, kurį jis veikiausiai palaikė tikrosiomis žvaigždėmis.

Tiesa, lieka neaišku, kodėl pilotas nepasikliovė įrenginių, esančių lėktuve, rodmenimis.

Dabar tyrėjai nagrinėja R.Volkovo biografiją, ieško bent kokio siūlo galo, kuris leistų paaiškinti tokį piloto elgesį. Peržiūrimi jo sveikatos, psichologinio pasiruošimo įrašai.

Tiesa, tiriamos ir kitos katastrofos priežastys. Tarp jų ir galimas pilotų nuovargis, mat orlaivio įgula turėjo kelias valandas laukti skrydžio Maskvoje, tada priverstinai leistis Adlerio oro uoste dėl blogų oro sąlygų.

Rusijos gynybos ministerija kol kas nepatvirtina naujienų portalo kommersant.ru paviešintos informacijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.