Pasak aviacijos ekspertų, vyriškis tikriausiai mirė dar prieš trenkdamasis į žemę – arba buvo prispaustas lėktuvui pakilus įsitraukusios važiuoklės, arba dideliame aukštyje mirtinai sušalo.
Gyventojai pasakojo, kad išgirdę didžiulį trenksmą ir atbėgę pamatė iš dangaus nukritusį lavoną.
Apsaugininku dirbantis 26 m. Billy Watsonas, gyvenantis tiesiai prieš lavono nukritimo vietą, sakė, kad kūnas „visas sukosi“.
Jis sakė: „Tai neįtikėtina. Pirmas dalykas, kurį pagalvojau, kai pamačiau kūną, buvo tai, kad jis turėjo nukristi iš didelio aukščio. Galite tik įsivaizduoti, kaip tas kūnas buvo sužalotas. Iš jo galvos ištekėjo didelis kraujo klanas.“
Kraujas nebuvo išvalytas dar ir kitą dieną. Žmonės stebėjosi, kas privertė tą nelaimėlį lįsti į lėktuvą. „Kad ir nuo ko jis bandė bėgti, tai turėjo būti siaubinga, jeigu jis tai padarė“, - svarstė jie.
Civilinės aviacijos ekspertas Richardas Tayloras sakė, kad „zuikis“ lėktuvo važiuoklėje negali išgyventi, nes arba bus sutraiškytas įtraukiamų ratų, arba sušals, temperatūrai esant žemesnei kaip 40 laipsnių šalčio. Jis sakė nežinantis nė vieno, kuriam būtų pavykę išlikti gyvam ir nuskristi ilgą atstumą.
Pasak eksperto, kai lėktuvas ruošiasi leistis ir važiuoklė išsiskleidžia, miręs jos prispaustas žmogus iškrenta.
Lėktuvas, iš kurio, kaip manoma, iškrito „zuikis“, į Londono Hitrou oro uostą atskrido iš Keiptauno.