Neigiamus atsiliepimus rašantys komentatoriai – ištikimiausi klientai

Ne paslaptis, kad pasaulis jau ne vienerius metus tampa vis labiau virtualus. Mokslinių tyrimų pasaulis – ne išimtis. Naujausiame amerikiečių tyrime buvo bandoma išsiaiškinti, kas lemia vienokius ar kitokius žmonių pasisakymus internete. Žmonės, kurie internete rašo negatyvias recenzijas ar komentarus, mažmenininkų yra laikomi kone ištikimiausiais ir vertingiausiais klientais, rašoma „The Daily Mail“.

Ko gero, geriausiai atlikto tyrimo rezultatus atspindi frazė, kad geriausi tavo draugai dažniausiai būna ir aršiausi priešai.<br>123rf
Ko gero, geriausiai atlikto tyrimo rezultatus atspindi frazė, kad geriausi tavo draugai dažniausiai būna ir aršiausi priešai.<br>123rf
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-07-28 18:56, atnaujinta 2018-03-02 13:27

Tokia analizė kol kas yra laikoma pirmąja, bandančia kiek giliau pažvelgti į virtualų asmenį – komentatorių.

Šiaurės Vakarų universiteto profesorius Ericas Andersonas apklausė 325 tūkst. žymios drabužių įmonės vartotojų, kurie rašo internetinius komentarus. Taip pat buvo perskaitytos beveik 8 tūkst. recenzijų, kurias buvo galima rasti amazon.com internetinėje svetainėje.

Atlikus tyrimą ir išanalizavus visus duomenis, buvo prieita išvada, kad ištikimiausi kompanijų klientai dažniausiai apie įmonę ir jos kuriamus produktus atsiliepia neigiamai. Ko gero, geriausiai atlikto tyrimo rezultatus atspindi frazė, kad geriausi tavo draugai dažniausiai būna ir aršiausi priešai.

Profesoriaus E. Andersono teigimu, iki šiol dar niekas nėra atlikęs tokio tyrimo, taigi nenuostabu, kad įmonės nustemba sužinojusios, jog pas juos nuolat apsipirkinėjantys žmonės viešojoje erdvėje apie kompaniją atsiliepia ne itin draugiškai. Dažniausiai net ir didžiosios bei galingiausios įmonės būna priblokštos.

Remiantis tyrimu, neigiamus įmonės produkcijos įvertinimus pateikė apie 95 proc. ilgamečių įmonės klientų. Taigi akivaizdu – kone visi nusiperkantys kokios nors įmonės gaminių apie juos turi ką pasakyti ir blogo. Žinoma, ne tiesiogiai, o interneto komentaruose.

Nepaisant neigiamų atsiliepimų, komentatoriai nenustoja būti ištikimais klientais.

Kita vertus, pasak E. Andersono, kartais žmonės per daug sureikšmina neigiamą savo recenziją. O neretai ją ir parašo, dar net nenusipirkę prekės. Taigi atlikti tyrimai amerikiečius paskatino labiau susirūpinti ne tik produkcijos pardavimais, bet ir internetinėmis komentatorių recenzijomis.

Parengė Agnė Vasiliauskaitė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.