Vėlavusio lėktuvo pilotas nupirko picų visiems keleiviams

Vajominge įsikūrusio

Daugiau nuotraukų (1)

BNS, AFP ir lrytas.lt inf.

Jul 9, 2014, 12:43 PM, atnaujinta Feb 12, 2018, 3:06 AM

Pirmadienį apie 22 val. 30 min. (antradienį 7 val. 30 min. Lietuvos) laiku oro bendrovės „Frontier Airlines“ lėktuvo pilotas paskambino tos vakarinės valstijos Šajeno mieste įsikūrusiam picerijų tinklui, pasakojo A.Ritchie.

Pilotas norėjo pamaitinti visus 160 lėktuve buvusių keleivių ir įgulos narių, kad išsklaidytų jų nusivylimą dėl vėluojančio skrydžio. A.Ritchie kartu su dviem savo darbuotojais iškepė apie 35 picas ir pasiuntė jas į lėktuvą.

„Nunešėme jas į oro uosto biurą, ir jie palydėjo mūsų vairuotoją prie galinio įėjimo bei tiesiogiai perdavė picas skrydžio palydovams“, – A.Ritchie sakė naujienų agentūrai AFP.

Tas lėktuvas skrido iš Vašingtono į Denverį Kolorado valstijoje, tačiau dėl nepalankių orų buvo nukreiptas į Šajeną, nurodė JAV žiniasklaida.

Lėktuvas, kuris vėlavo jau kelias valandas, laukė nedideliame oro uoste apie dvi valandas, tačiau jame nebuvo maisto.

Viena keleivė sakė televizijos „Fox“ padaliniui Denveryje, kad galiausiai pilotas padarė pranešimą.

„Jis pasakė: „Ponios ir ponai, „Frontier Airlines“ žinoma kaip viena iš pigiausių oro bendrovių Jungtinėse Valstijose, bet jūsų kapitonas – ne šykštuolis. Aš ką tik užsakiau picų visam lėktuvui“, – pasakojo keleivė Logan Marie Torres.

A.Ritchie patvirtino, kad pilotas už tą užsakymą, kurio kaina buvo keli šimtai dolerių, sumokėjo kredito kortele, tačiau nenurodė, kieno buvo ta kortelė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.