Daržovės ir vaisiai, padėsiantys atgauti lieknas kūno linijas

Morkos.  Tai vienos maistingiausių daržovių. Jose gausu vitaminų, betakarotinų, antioksidantų. Morkose gausu skaidulų (ląstelienos), kurios puikiai malšina alkį ir ilgam leidžia pajusti sotumo jausmą. Todėl suvalgę vieną kitą šviežią morką, ne tik aprūpinsite organizmą naudingomis medžiagomis, bet ir sumažės poreikis kaloringesniam, riebesniam maistui.

Ridikėlių sudėtyje esančios maistinės skaidulos aktyvina žarnyno veiklą, padeda iš organizmo šalinti cholesterolį ir mažina riziką susirgti ateroskleroze.
Ridikėlių sudėtyje esančios maistinės skaidulos aktyvina žarnyno veiklą, padeda iš organizmo šalinti cholesterolį ir mažina riziką susirgti ateroskleroze.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 28, 2014, 12:04 PM, atnaujinta Feb 15, 2018, 1:16 AM

Morkos.  Tai vienos maistingiausių daržovių. Jose gausu vitaminų, betakarotinų, antioksidantų. Morkose gausu skaidulų (ląstelienos), kurios puikiai malšina alkį ir ilgam leidžia pajusti sotumo jausmą. Todėl suvalgę vieną kitą šviežią morką, ne tik aprūpinsite organizmą naudingomis medžiagomis, bet ir sumažės poreikis kaloringesniam, riebesniam maistui.

Agurkai. Dar mažiau kaloringos daržovės. 95-97 proc. agurkų sudaro vanduo, be to, juose yra mineralinių druskų, ląstelienos, vitaminų, fermentų, eterinių aliejų. Visos naudingosios medžiagos yra ištirpusios sultyse, todėl organizmas jas greit pasisavina. Agurkai rekomenduojami besilaikantiems dietos, nes juose labai mažai kalorijų, jie iš organizmo šalina skysčių perteklių.

Ridikėliai. Lieknėti padės ir vienos ankstyviausių pavasario daržovių – ridikėliai. Juose gausu vitamino C, E, mineralų kalio, kalcio, geležies, jodo, natrio, chloro, todėl ridikėliai gali pakeisti druską įvairiuose patiekaluose. Ridikėlių sudėtyje esančios maistinės skaidulos aktyvina žarnyno veiklą, padeda iš organizmo šalinti cholesterolį ir mažina riziką susirgti ateroskleroze. Beje, ar žinojote, kad augalo lapuose vitamino C yra daugiau nei šaknyse? Juos taip pat galima valgyti. Žinoma, jeigu jums skanu.

Salotos. Kitas būdas pasisotinti prieš pagrindinį valgį - suvalgyti lėkštę salotų. Salotų lapuose yra daug vandens, kuris užima daug vietos skrandyje. Taip lieka mažiau vietos riebesniam, daugiau kalorijų turinčiam pagrindiniam patiekalui. Pagardinkite savo salotas vaisiais, įvairesnėmis daržovėmis, tarkuotu sūriu. Tik atidžiai rinkitės padažus, kurie gali būti labai kaloringi.

Bulvės. Šios daržovės gumbas turi kalio, šalinančio skysčius, ir mikroelementų, kurie suaktyvina fermentų veiklą organizme. Bulvės - ne tik sočios, bet ir padeda atsikratyti svorio. Geriausias poveikis - su šviežiomis petražolėmis. Šių daržovių derinys pašalina iš audinių vandenį ir mažina cholesterolio kiekį. Beje, ir atgaivina odą!

Kriaušės ir obuoliai. Jų sudėtyje taip pat daug vandens. Valgykite su odelėmis, nes jose yra daug skaidulų, padedančių ilgiau išlikti sotiems. Mitybos specialistai siūlo rinktis vaisius, o ne jų sultis. Ne tik todėl, kad taip gausite daugiau skaidulų, bet ir turėsite pasidarbuoti kramtydami. Net ir tai padeda deginti kalorijas.

Ananasai. Šis vaisius - ar kramsnosite jį darbe, ar desertui, - daro mažus stebuklus. Jo sudėtyje esantis fermentas bromelainas skatina baltymų skaidymąsi ir riebalų sudeginimą. Jau po dviejų storų šviežio ananaso griežinėlių jaučiamas sotumas, bet kalorijų - nedaug: 100 gramų - 56 kalorijos. Mitybos specialistai pataria prieš pietus visuomet suvalgyti vieną šio vaisiaus griežinėlį, ir jo poveikį pastebėsite netrukus.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.