Restoranai „Pank’olis“ ir „Pank’olis Brolis“ nutarė gauti vertinimus iš savo draugų – lojalų ir kasdienių lankytojų.
„Dažnai eidami kur nors valgyti tarsi norime, jog mus stebintų kaskart vis kažkuo nauju ir netikėtu, vis nauju skoniu, spalvomis, kvapais ar pateikimu. Bet jei kaskart vis stebins lankantis nuolatos, tai taps kaip kasdieninis kotletas su bulvių koše mokyklos valgykloje“, – pastebėjo restoranų įkūrėjas Donatas Dabrovolskas.
Tinklo „Pank'olis“ restoranai iki šiol teikė galimybę patiems klientams kurti nuomonę ir atsiliepimus apie restoranus.
„Nesiskelbėme jokiose žiniasklaidos priemonėse, nedarėme jokių didelių atidarymų su miesto žvaigždutėmis, dėl kurių atsiranda staipsnis ir prisegama etiketė, kuri pritraukia naują, smalsų klientą – šis ateina patikrinti tikėdamasis kažkiosio stebinančio šou ir fejerverkų“, – teigė D.Dabrovolskas.
Kadangi, jo teigimu, restorano kūrėjai yra pasirengę išgirsti ir sulaukti tikrojo įvertinimo viešai bei tuo pačiu nustebinti tuos klientus, kurie visada tikisi stebuklų tradicinių pietų ar vakarienės metu, restorane spalio 30 d. „Pank‘olis Brolis“ skelbiama atviros kainos diena.
„Šiandien mokėk tiek, kiek pietūs tau suteikė džiaugsmo ir tave nustebino“, – teigė Lietuvoje dar neįprastą idėją ketinantis išbandyti D.Dabrovolskas.