Be kečupo – nė žingsnio, o majonezo vis dažniau atsisako

Lietuvos gyventojai išlieka dideli kečupo mėgėjai, o šio produkto pardavimai ypatingai šokteli vasarą, atšilus orams, kai prasideda grilio sezonas – pastebi prekybininkai. Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, pirmąją birželio savaitę parduota beveik perpus (45 proc.) daugiau kečupo pakuočių nei per tą patį laikotarpį gegužę. Be to, lietuviai dažniausiai renkasi Lietuvos gamintojų kečupą ir padažus, kurių nuperka gerokai daugiau nei importuotų.

Kečupas yra lietuvių itin noriai vartojamas produktas, turintis platų lojalių pirkėjų ratą.<br>123rf nuotr.
Kečupas yra lietuvių itin noriai vartojamas produktas, turintis platų lojalių pirkėjų ratą.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-06-27 12:22, atnaujinta 2017-05-20 13:40

Kečupas yra lietuvių itin noriai vartojamas produktas, turintis platų lojalių pirkėjų ratą. Šie pirkėjai kečupą priskiria būtinų turėti namuose produktų kategorijai ir vartoja jį dažnai su įvairiu maistu bei jo gamybai. Atšilus orams, prie jų prisijungia ir tie pirkėjai, kurie kečupą vartoja rečiau, tačiau vasarą jį renkasi iškyloms gamtoje pagardinti.

Kečupą, o ne pomidorų padažus, gyventojai dažniau renkasi išvykoms į gamtą dėl patogios plastikinės pakuotės, kuri yra lengvesnė, nedūžta, iš jos paprasta produktą vartoti ne namų sąlygomis“, – sako prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

Anot jos, nors populiariausiomis išlieka klasikinio kečupo rūšys, auga ir labiau specifinių skonių padažų – aitriųjų, saldžiarūgščių, saulėje džiovintų pomidorų – paklausa.

„Matome, kad daugėja įdomesnių, nekasdieniškų, aštresnių skonių mėgėjų, taip pat ieškančių įvairių kraštų virtuvėms būdingų padažų, pavyzdžiui, Azijos arba Meksikos. Matydami išsiskiriančius poreikius, siekiame savo klientams pasiūlyti kuo platesnį padažų asortimentą. Iš viso įvairūs padažai šiuo metu sudaro beveik 60 proc. viso mūsų pagardų asortimento, kai kečupai – 28 proc.“, – sako B. Čaikauskaitė.

Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, lietuviai pastaruoju metu rečiau renkasi majonezą, krienus ir garstyčias. Šių produktų pardavimai kiek išauga tik šaltuoju metų laiku, kai žmonės dažniau gamina maistą namuose. Šaltuoju sezonu gyventojai taip pat daugiau suvartoja ir pomidorų padažo, kurį naudoja troškiniams, sriuboms ir kitiems patiekalams gaminti.

„Taip pat pastebime, jog dalis pirkėjų visuomet stengiasi rinktis ekologiškus produktus, todėl ir padažų bei pagardų asortimente ieško gaminių be konservantų ar krakmolo. Šis klientų segmentas tampa vis ryškesniu, o ir gamintojai vis labiau stengiasi atsižvelgti į ekologiškų produktų paklausą. Ekologiškų pagardų ir padažų pardavimai ateityje turėtų sudaryti vis reikšmingesnę dalį šios produktų kategorijos apyvartos, todėl skiriame jai nemažai dėmesio. Štai nuo liepos „Iki“ parduotuvių lentynose pirkėjai jau galės rasti net ir veganišką majonezo padažą be kiaušinių“, – teigia B. Čaikauskaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.