Laikykitės šių 3 pusryčių taisyklių, jeigu norite sužadinti medžiagų apykaitą ir numesti svorio

Per karantiną daugelis priaugo po keletą nereikalingų kilogramų – ir dėl judėjimo stokos, ir dėl darbo namuose. Kai šaldytuvas – po nosimi, sunku susilaikyti ir nevarstyti jo durelių.

Baltymai padidina sotumo jausmą ir sumažina alkį, tad jų turėtų būti pusryčių patiekale.<br> 123rf nuotr.
Baltymai padidina sotumo jausmą ir sumažina alkį, tad jų turėtų būti pusryčių patiekale.<br> 123rf nuotr.
 Daug baltymų turintis pusryčių patiekalas pasotins ilgam.<br> 123rf nuotr.
 Daug baltymų turintis pusryčių patiekalas pasotins ilgam.<br> 123rf nuotr.
Pusryčiai, kuriuos daug vadinamojo „atsparaus“ krakmolo, gali padėti ilgiau jaustis sotiems ir sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.<br>123rf nuotr.
Pusryčiai, kuriuos daug vadinamojo „atsparaus“ krakmolo, gali padėti ilgiau jaustis sotiems ir sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 19, 2021, 6:03 AM, atnaujinta Feb 19, 2021, 6:03 AM

Tad artėjant pavasariui turbūt norėtųsi numesti mesti svorio.

Vienas geriausių ir patikimiausių būdų įvykdyti pažadą sulieknėti – kas rytą pradėti nuo sveikų pusryčių.

Daugybė tyrimų parodė, kad sveiki pusryčiai padeda sužadinti medžiagų apykaitą ir paspartinti riebalų deginimą.

Tačiau pastangos sulieknėti gali nueiti perniek dėl netinkamai pasirinkto rytinio maisto.

Štai trys pusryčių taisyklės, kurios gali padėti pasiekti geidžiamų rezultatų. Jei jų laikysitės, jau netrukus galėsite džiaugtis sulieknėjusia figūra ar geresne savijauta, teigia „Time“.

1. Nepraleiskite pusryčių

Tyrimai parodė, kad pusryčiai padeda paspartinti medžiagų apykaitą. Pasistenkite pavalgyti per 30–60 min. po to, kai atsikėlėte – tuomet jūsų organizmas pradės deginti riebalus.

Jokiu būdu nepraleiskite pusryčių, antraip vėliau pasijusite išbadėję, o būdami alkani žmonės linksta rinktis kaloringesnį maistą pietums ar vakarienei.

O ką daryti, jeigu ryte jums sunku prisiversti ką nors įsidėti į skrandį? Tokiu atveju pasigaminkite bent jau sveiką glotnutį.

2. Vartokite daug baltymų

Daug baltymų turintis pusryčių patiekalas, pavyzdžiui, kiaušiniai ar graikinis jogurtas jus pasotins ilgam. Todėl dienos metu valgysite mažiau ir taip numesite svorio.

Vienas tyrimas parodė, kad moterys, kurios pusryčiams valgė kiaušinius, numetė dukart daugiau svorio nei tos, kurios pradėdavo dieną nuo skrudintos duonos sumuštinių.

Baltymai padidina sotumo jausmą, tidėl jų suvalgę pusryčiams, per dieną suvartosite mažiau kalorijų.

3. Valgykite bananą ar avižų košę

Pusryčiai, kuriuos daug vadinamojo „atsparaus“ krakmolo, gali padėti ilgiau jaustis sotiems ir sumažinti kalorijų kiekį, mat toks maistas skatina kūną naudoti organizmo riebalus energijai gaminti.

„Atsparaus“ krakmolo yra bananuose, taip pat avižose. Tad tai taip pat puikus pasirinkimas pusryčiams.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.