Pati geriausia sriuba norintiems mesti svorį: svarbūs trys ingredientai

Kai lauke šalta, niekas taip nesušildo, kaip lėkštė gardžios sriubos. Šis patiekalas toks puikus, ir jo receptų yra tiek daug, kad galėtume kasdien virti vis kitokią sriubą – ir ji niekada neatsibostų.

Vištienos sriuba su daržovėmis.<br>123rf nuotr.
Vištienos sriuba su daržovėmis.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 28, 2021, 12:57 PM

Tačiau jei turite ir kitą tikslą – numesti svorio – jums tikrai netiks riebia grietine ar kitais riebiais ingredientais pagardinta sriuba.

Pasak amerikietės dietologės Courtney D'Angelo, sveikiausia sriuba, kuri padeda numesti svorio, yra ta, kurioje daug skaidulų, vitaminų ir mineralų. O jos pati mėgstamiausia sriuba, padedanti mesti svorį, – vištienos sriuba su daržovėmis.

„Vištienos sriuba su daržovėmis yra skani, sveika ir soti, – sako C.D'Angelo, – ir nors aš mėgstu sriubai naudoti visų rūšių daržoves, svarbu žinoti, ką jos suteikia organizmui“.

Tad jei norite numesti svorio, į sriubą dietologė rekomenduoja įtraukti tris svarbiausius komponentus.

Kopūstai

Kopūstai praturtina sriubą gausybe naudingų maistinių medžagų. Juose yra daug beta karotino, vitamino C ir skaidulų, o tai gali padėti numesti svorio.

Brokoliai

Kartu su kopūstais dietologė siūlo įtraukti į sriubą ir daug maistinių medžiagų turinčias daržoves, tokias, kaip brokoliai. Juose daug skaidulų, mineralų, vitamino C, vitamino A, vitamino K ir vitamino B9 (folio rūgštis).

Brokoliai naudingi ir tuo, kad malšina uždegimą organizme. Remiantis „International Journal of Food Sciences and Nutrition“, taip nutinka todėl, kad brokolių vartojimas sumažina C reaktyvųjį baltymą kraujyje, kuris yra pagrindinis uždegimo žymuo.

Vištiena

Galiausiai C.D'Angelo rekomenduoja į sriubą dėti vištienos – taip padidinsite baltymų kiekį mityboje. „Baltymai yra labai svarbūs norint numesti svorio, nes daug baltymų turinčiam maistui virškinti reikia daugiau darbo, todėl sudeginama daugiau kalorijų“, – pažymėjo dietologė.

O jei į sriubą įbersite šiek tiek ryžių, gausite daugiau skaidulų ir ilgiau jausitės sotūs.

Tad išsivirkite gardžios ir labai naudingos sriubos – ir valgykite be sąžinės graužimo.

Parengta pagal eatthis.com

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.