Kodėl saldainių aprašymai – ant dėžutės dugno?

Lrt.lt skaitytoja Monika teiraujasi, kodėl ant saldainių rinkinių dėžučių saldainių aprašymai aptinkami tik ant dėžutės dugno.

Daugiau nuotraukų (1)

lrt.lt

May 18, 2014, 4:24 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 7:32 PM

„Labai norėčiau sužinoti, kodėl ant asorti saldainių dėžučių saldainių aprašymai (apie įdarus, kurie svarbūs renkantis norimo skonio saldainį) yra skelbiami ant dėžutės dugno. T.y. kai praplėši saldainių dėžutės pakuotę ir vaišiniesi saldainiais, labai nepatogu neišbėrus saldainių sužinoti, kokį saldainį norėtum išsirinkti“, – rašo skaitytoja.

Jai atsako AB „Vilniaus pergalė“ Marketingo direktorius E.Ambrukaitis.

Ant saldainių rinkinių dėžučių įdarų aprašymai pateikiami dėžutės dugne arba nugarėlėje todėl, kad priekinė dalis skiriama grožiui bei bendrajai informacijai, sako marketingo specialistas Edvinas Ambrukaitis. Tačiau jis pažymi, kad stengiamasi suprasti ir išpildyti vartotojo poreikius, todėl priimami nauji pakuočių dizaino sprendimai.

Marketingo specialisto teigimu, sprendžiant, kur ir kokią informaciją ant pakuotės talpinti, svarbiausias elementas yra estetika. „Turime įvertinti estetiką, todėl priekinė dalis skiriama jai, o nugarinėje dalyje yra tai, kas privaloma pagal reglamentus. Ten labai daug informacijos: maistinė vertė, sudėtys, svoris ir t.t.“, – teigia marketingo direktorius.

Priekinė pakuotės dalis yra skiriama bendrajai informacijai, prekiniam ženklui bei skonio iliustracijai.

Pasak E.Amrulaičio, visko sutalpinti į pakuotės priekinę dalį nėra galimybės, tačiau stengiamasi suprasti ir išpildyti vartotojo poreikius.

Saldainių skonius aprašyti pakuotės viduje yra netikslinga, nes vartotojui žinoti, kiek ir kokių saldainių yra rinkinyje, patogiausia prieš nusiperkant prekę. „Kai nusipirksite, pamatysite faktą ir galbūt būtumėte padarę kitą sprendimą. Todėl tą informaciją svarbu turėti iki pirkimo“, – tvirtina E.Ambrukaitis.

Marketingo direktorius teigia, jog tokią pačia informaciją spausdinti keliose vietoje taip pat neracionalu, tai jau būtų perteklinė informacija.

Anot jo, neseniai nuspręsta tokią informaciją spausdinti ne ant pakuotės apačios, o jos šone, Tiesa, kol kas prekyboje vis dar galima rasti senojo pavyzdžio pakuočių. Tačiau, anot specialisto, tiek vienur, tiek kitur spausdinama informacija turėtų būti nesunkiai aptinkama.

„Juk pirkėjas dėžutę, kuri jį sudomino, tikrai paims į rankas ir pavartys, o tuomet tikrai nesunkiai pastebės informaciją, kuri iliustruoja saldumyno turinį ar skonį“, – sako marketingo specialistas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.