Kai dėl bilietų į finalą žais Brazilija ir Vokietija (antradienį 23 val.) bei Olandija ir Argentina (trečiadienį 23 val.) futbolo šešėlyje varžysis ir sporto prekių gigantai.
Jų dvikova gali nusikelti ir į finalą, nors tiek „Nike“, tiek „Adidas“ svajoja, kad tik jų kompanijos pavadinimas puoštų 2014 metų pasaulio futbolo čempionato mačą dėl trofėjaus.
„Nike“ kompanijos logotipai puikuojasi ant Brazilijos ir Olandijos aprangų, o „Adidas“ - Argentinos ir Vokietijos.
Didžiųjų kompanijų vardų dvikovą stebi daugybė analitikų. Skaičiuojama, kad rinkoje abu vardai valdo apie 70 proc. dalį.
„Nike“ kompanija pagal pardavimus pirmauja pasaulyje. Ji iš sporto aprangos gauna 25 milijardus, o „Adidas“ - 20 milijardų.
Tačiau „Nike“ trokšta finalo dėl to, kad „Adidas“ kompanija daugiau išdirba iš su futbolu susijusių pardavimų.
„Adidas“ kompanija pasaulio čempionate remia devynias rinktines, o „Nike“ - dešimt iš 32-ejų. „Adidas“ jėgą futbole stiprina ir tai, kad pasaulio čempionate žaidžiama būtent su „Adidas“ sukurtu kamuoliu. Ši kompanija juos gamina nuo 1970 metų ir neseniai pratęsė bendradarbiavimą su FIFA iki 2030 metų.