Čempionato finalo reitingas siekė apie 14 proc.
„Šių metų finalas buvo įspūdingas, dramatiškas, su keliomis kulminacijomis ir įvarčių gausa – tai padėjo ir ilgiau išlaikyti įsitraukusią auditoriją, galimai net ir dalį tų, kurie įprastai sportu ar futbolo varžybomis ne itin domisi. Bent trumpam šias finalines rungtynes įsijungė per 650 tūkst. žiūrovų. Palyginti su praėjusiu čempionatu, auditorija gerokai labiau įsitraukė ir pranoko net ankstesnio turnyro finalų reitingą“, – sakė „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.
Pasak jos, prieš ketverius metus vykusio 2018 m. Pasaulio futbolo čempionato geriausių rungtynių reitingai siekė 11,5–11,8 proc.
Palyginimui, populiarių žinių laidų transliacijų reitingai siekia apie 5–7 procentus. O Europos vyrų krepšinio čempionato tiesioginės transliacijos, kuriose žaidžia Lietuvos rinktinė, surenka apie 11–17 proc. reitingą.
Trys žiūrimausi mačai – su Prancūzija
Didelio susidomėjimo sulaukė ir pusfinalis bei ketvirtfinalis, kuriuose žaidė Prancūzija – surinkę atitinkamai daugiau kaip 9 proc. ir 8,5 proc. reitingus. Žiūrovų skaičius prie TV ekranų šiose rungtynėse siekė apie ketvirtį milijono.
Pasaulio futbolo čempionatas iš Kataro buvo transliuotas šių metų lapkričio 20 – gruodžio 18 d., per LRT televiziją ir LRT Plius kanalus. Iš viso buvo transliuotos 64 rungtynės.
Apie „Kantar“
„Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti savo srities specialistus daugiau nei 90 šalių. „Kantar“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.