„Tai sukuria progą mūsų reklamos partneriams dar labiau priartėti prie sirgalių ir krepšininkų, - sakė A.Silveris. - Tai suteikia progą labiau integruotis tokio rėmimo tipui.“
2011 metais A.Silveris yra sakęs, kad reklama ant marškinėlių NBA per metus atneštų apie 100 milijonų JAV dolerių. NBA komisaras espn.com praėjusį mėnesį teigė, kad derybos dėl logotipų ant marškinėlių ėmė lėtėti, nes iškilo klausimų dėl reklamos teisių ir NBA televizijos partnerių.
Siekiant išvengti situacijų, kai reklamos ant marškinėlių užgožia tikrąsias komandos spalvas ar net logotipą, kalbama apie leidimą ekipai turėti tik vieną reklaminį užrašą ar ženklą. Jis neturėtų būti didesnis nei penki kvadratiniai centimetrai.