Sirgaliams naudos atnešė reikšmingos krepšininkų pergalės grupėje ir laimėjimai prieš Gruzijos, Italijos bei Serbijos komandas. Įveiktas grupės barjeras, o vėliau – kiekvienos krepšininkų laimėtos rungtynės jiems reiškė 5 proc. didėjančią pirkinio kainos dalį, kuri po čempionato bus pirkėjams sumokėta grynaisiais. Visos svarbios pergalės sirgaliams sukaupė iki 20 proc. nuolaidą ir suteikė galimybę džiaugtis penktadaliu pigesniu pirkiniu.
Prekybos tinkle „Elektromarkt“ daugiau nei 500 pirkėjų įsigijo televizorius, už kuriuos grąžinamų pinigų suma buvo susijusi su nacionalinės vyrų krepšinio rinktinės rezultatais. Kiekvienam televizoriaus pirkėjui grynaisiais bus atseikėta nuo 20 iki 780 eurų.
„Esame ne tik rinktinės rėmėjai, bet ir aistringi sirgaliai, tad mielai krepšinio gerbėjams būtume grąžinę ir 25 proc. pirkinių sumos. Lyginant su čempionato auksu, mums tai neatrodytų labai skausminga. Kita vertus, ne mažiau džiaugsmingai sumokėsime savo pirkėjams ir dabartinę sumą. Tai mūsų padėka klientams už tai, kad jie sirgo ir tikėjo mūsų mylimais sportininkais. Didžioji dauguma prieš čempionatą akcijoje užsiregistravusių ir televizorius pirkusių sirgalių išreiškė savo tikėjimą puikiu lietuvių krepšininkų pasiruošimu“, – sakė prekybos tinklui „Elektromarkt“ atstovaujančios bendrovės „Mediashop“ valdybos pirmininkas Aleksandras Tumakovas.
Pasak A. Tumakovo, didžiausios pirkimo apimtys prieš pat Europos krepšinio čempionatą įrodo, kad Lietuvos krepšinio sirgaliai besąlygiškai tikėjo mūsų krepšininkų pergalėmis.
„Rugsėjo 16-osios pergalė prieš italus ketvirtfinalio rungtynėse paskatino antrąją aktyvaus pirkimo bangą. Šių rungtynių rezultatai daugelį krepšinio gerbėjų įkvėpė galvoti apie lietuvių dalyvavimą finale. Po pergalės prieš italus, kartu su augančia čempionato aistra, didėjo ir pirkimo apimtys“, – kalbėjo „Mediashop“ valdybos pirmininkas.
Prekybos tinklas „Elektromarkt“ jau ketvirtus metus iš eilės yra oficialus Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėjas.