EUROLYGA

„Nike“ prisatė unikalius NBA marškinėlius

Oficiali NBA aprangų gamintoja ir platintoja „Nike“ pristatė inovatyvius naujojo sezono klubų marškinėlius. Pranešama, kad mobiliuoju telefonu nuskenavus etiketę gerbėjai išvys geriausius žaidėjo ir komandos epizodus. 

 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
 Naujų marškinėlių pristatymas.<br> USA Today Sports/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

2017-09-16 14:25, atnaujinta 2017-09-16 14:35

Tai darant žaidimo dieną sirgalius pasieks ypatingi pasiūlymai, susiję su komandos atributika, taip pat riboto kiekio bateliais.

„Mes žinome, ką galime padaryti – nuostabius produktus. Tačiau matydami tokius asitringus sirgalius norėjome sukurti šį tą didesnio“, - sakė „Nike“ skaitmeninių inovacijų viceprezidentas Stefanas Olanderis.

Atsisiuntus programėlę gerbėjai galės matyti kiek laiko liko iki jų palaikomos komandos rungtynių, bei sužinos karščiausias naujienas apie komandos sudėtį būsimam mačui. Praėjus pusvalandžiui po rungtynių gerbėjai jau galės išvysti gražiausius žaidimo epizodus.

„Nike“ naujovė pradžiugins ir kompiuterinio žaidimo „NBA 2K18“ gerbėjus. Nuskenavus tam tikro žaidėjo marškinėlius jo reitingai kompiuteriniame žaidime ženkliai išaugs.

Ši programa leis „Nike“ sekti kiek žmonių, kurioje pasaulio dalyje nusipirko daugiausiai marškinėlių. „Galėsime pasakyti LeBronui, kiek jis turi gerbėjų Pekine“, - sakė S.Olanderis.

Įspūdingame renginyje marškinėlius pristatė vienas, kiekvienos komandos žaidėjas. Scenoje jie pasirodė marškinėlius pridengdami treningu, tačiau netrukus visi kartu atidengė ilgai lauktą naujieną.

Naujoji „Nike“ produkcija prekyboje pasirodys rugsėjo 29 dieną, o kainuos110 iki 200 JAV dolerių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.