Tai darant žaidimo dieną sirgalius pasieks ypatingi pasiūlymai, susiję su komandos atributika, taip pat riboto kiekio bateliais.
„Mes žinome, ką galime padaryti – nuostabius produktus. Tačiau matydami tokius asitringus sirgalius norėjome sukurti šį tą didesnio“, - sakė „Nike“ skaitmeninių inovacijų viceprezidentas Stefanas Olanderis.
Atsisiuntus programėlę gerbėjai galės matyti kiek laiko liko iki jų palaikomos komandos rungtynių, bei sužinos karščiausias naujienas apie komandos sudėtį būsimam mačui. Praėjus pusvalandžiui po rungtynių gerbėjai jau galės išvysti gražiausius žaidimo epizodus.
„Nike“ naujovė pradžiugins ir kompiuterinio žaidimo „NBA 2K18“ gerbėjus. Nuskenavus tam tikro žaidėjo marškinėlius jo reitingai kompiuteriniame žaidime ženkliai išaugs.
Ši programa leis „Nike“ sekti kiek žmonių, kurioje pasaulio dalyje nusipirko daugiausiai marškinėlių. „Galėsime pasakyti LeBronui, kiek jis turi gerbėjų Pekine“, - sakė S.Olanderis.
Įspūdingame renginyje marškinėlius pristatė vienas, kiekvienos komandos žaidėjas. Scenoje jie pasirodė marškinėlius pridengdami treningu, tačiau netrukus visi kartu atidengė ilgai lauktą naujieną.
Naujoji „Nike“ produkcija prekyboje pasirodys rugsėjo 29 dieną, o kainuos110 iki 200 JAV dolerių.