EUROLYGA 2023

Skelbiamos naujausios K. Bryanto sraigtasparnio katastrofos detalės: įžvalgas pateikė specialistai

Sekmadienį į baisią avariją patekęs sraigtasparnis, kuriuo skrido krepšinio legenda Kobe Bryantas ir dar aštuoni žmonės, krito 600 metrų per minutę greičiu, skelbia CNN.

 Paaiškėjo daugiau K. Bryanto žūties detalių: sraigtasparnis krito didžiuliu greičiu.<br> lrytas.lt montažas
 Paaiškėjo daugiau K. Bryanto žūties detalių: sraigtasparnis krito didžiuliu greičiu.<br> lrytas.lt montažas
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-01-29 07:13, atnaujinta 2020-01-29 12:24

Sraigtasparnis buvo 700 metrų aukštyje, kai pilotas prarado ryšį su skrydžių centru. Remiantis paskutiniuoju garso įrašo, kuriame girdimas piloto ir skrydžiu kontrolės darbuotojo pokalbis, pilotas bandė pakilti aukščiau, kad išsivaduotų iš tiršto rūko.

K.Bryantas ir kiti skrido sraigtasparniu „Sikorsky S-76“, kuris buvo pagamintas 1991 metais. Jie 9 val. 6 min. vietos laiku pakilo iš Johno Wayno oro uosto, esančio pietryčių kryptimi už Los Andželo.

Pranešama, kad sudužusio sraigtasparnio pilotas susidūrė su bėdomis virš Los Andželo miesto zoologijos sodo ir šiam teko sukti ratus žemame aukštyje.

Spėjama, kad pilotas laukė, kol prasisklaidys rūkas ir matomumas bus geresnis. 9 val. 30 min. pilotas buvo susisiekęs su Burbanko oro uostu ir vėliau pasuko šiaurės-vakarų kryptimi. 9 val. 40 min. sraigtasparnis susidūrė su dar prastesnėmis oro sąlygomis ir pasuko pietų link.

Manoma, kad būtent šis manevras tapo lemtingu, nes buvo pasukta kalnuotos vietovės link. Buvo staigiai kylama į viršų – nuo 365 metrų iki 609 metrų. 9 val. 45 min. sraigtasparnis trenkėsi į kalno šlaitą 520 metrų aukštyje Calabaso miestelyje.

Pasak buvusio piloto Kurto Deetzo, sraigtasparnis smūgio metu skriejo dideliu greičiu, be to, praėjus tik 40 minučių po skrydžio bake turėjo likti pakankamai didelis kiekis degalų.

Skelbiama, kad sraigtasparnis prieš atsitrenkdamas į kalnus dar nebuvo niekaip sugadintas ar padalintas į kelias dalis.

Nacionalinės transporto saugumo valdybos (NTSB) narė Jennifer Homendy per spaudos konferenciją sakė, kad tyrėjai nelaimės vietoje šią savaitę toliau rinks įrodymus. Pasak jos, sraigtasparnio nuolaužos yra pažirusios apie 180 metrų ilgio ruože.

J.Homendy pridūrė, kad orlaivyje nebuvo skrydžio duomenų savirašio (juodosios dėžės), nes tokio tipo orlaiviai juodųjų dėžių turėti neprivalo.

Los Andželo apygardos šerifas Alexas Villanueva žurnalistams sakė, kad „reikės šiek tiek laiko“ surinkti aukų palaikus, nes sraigtasparnio smūgis į šlaitą buvo smarkus, o avarijos vieta yra sunkiai pasiekiama.

Sraigtasparnių pilotas ir instruktorius Philippe'as Lesourdas, skraidęs Kalifornijoje 29 metus, naujienų agentūrai AFP sakė, kad K. Bryanto orlaivis veikiausiai sudužo pilotui nesuvaldžius sraigtasparnio tvyrant tirštam rūkui. Pasak jo, pilotas tikriausiai „prarado erdvinę orientaciją“, nebematydamas žemės, kai įskrido į debesis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.