EUROLYGA

Net ir dramatiška kova negelbėjo „Super Bowl“ mačo televizijų reitingų

Pagal „Nielsen“ duomenis, „Fox“

Tomas Brady<br>AFP nuotr.
Tomas Brady<br>AFP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-02-07 09:51, atnaujinta 2017-04-10 15:07

Hiustone (JAV) vykusiame 51-ajame NFL finale „New England Patriots“ klubas panaikino 25 taškų deficitą, po pratęsimo 34:28 (0:0, 3:21, 6:7, 19:0; 6:0) nugalėjo „Atlanta Falcons“ ekipą ir penktąjį kartą triumfavo didžiausiame JAV sporto renginyje.

Mažiau žiūrovų prie televizijų ekranų paskutinį kartą sutraukė 2013 metų finalas tarp „Baltimore Ravens“ ir „San Francisco 49ers“ ekipų. Tuomet mačą stebėjo 108,7 mln. žiūrovų.

Per šių metų finalo pertrauką vykęs įspūdingas JAV muzikos žvaigždės Lady Gaga pasirodymas sulaukė 117,5 mln. žiūrovų dėmesio.

Praėjusių metų „Super Bowl“ rungtynes stebėjo 111,9 mln. žmonių, o rekordas užfiksuotas 2015 metais, kuomet televizijos auditorija siekė net 114,4 mln. žmonių.

Nepaisant sumažėjusios auditorijos, finale vykęs pratęsimas leido televizijai parodyti dar keturias reklamas, kas turėjo leisti sugeneruoti gerokai daugiau pajamų. Skelbiama, kad 30 sek. reklamos kaina „Super Bowl“ rungtynių metu kainavo 5 mln. JAV dolerių. Visos pajamos už transliaciją turėtų siekti 509,6 mln. dolerių.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: ar G. Landsbergis taps eurokomisaru?