Garsiausias jutuberis Paul De Miko atvirai – apie karjerą, koks jis namuose ir mylimosios filtrus

Stilistė Agnė Jagelavičiūtė ir komikas Olegas Šurajevas. Ar kada nors susimąstėte, kas sieja šias dvi puikiai žinomas, tačiau tikrai skirtingas asmenybes? Jie – garsiausio Lietuvos jutuberio Pauliaus Mikolaičio (27 m.), geriau žinomo Paul De Miko slapyvardžiu, krikštatėviai, rašoma žurnale „Stilius“. 

Paul de Miko. <br>A.Kriščiūno ir G.Jauniškio nuotr. 
Paul de Miko. <br>A.Kriščiūno ir G.Jauniškio nuotr. 
Paulius Mikolaitis šypsosi: jis nenori susikurti asmenybės kulto. Jo tikslas – kad jo darbai, o ne jis pats būtų pastebimas.<br>A.Kriščiūnas
Paulius Mikolaitis šypsosi: jis nenori susikurti asmenybės kulto. Jo tikslas – kad jo darbai, o ne jis pats būtų pastebimas.<br>A.Kriščiūnas
Paulius sako, kad komedija ir juokas susiformavo tam, kad mes galėtume išgyventi sunkius laikus, kad galėtume įvilkti savo gyvenimą į minkštesnį drabužį.<br>A.Kriščiūno nuotr. 
Paulius sako, kad komedija ir juokas susiformavo tam, kad mes galėtume išgyventi sunkius laikus, kad galėtume įvilkti savo gyvenimą į minkštesnį drabužį.<br>A.Kriščiūno nuotr. 
 Paul De Miko kanalas turi daugiau kaip 100 000 prenumeratorių.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Paul De Miko kanalas turi daugiau kaip 100 000 prenumeratorių.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Paul De Miko kanalas turi daugiau kaip 100 000 prenumeratorių.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Paul De Miko kanalas turi daugiau kaip 100 000 prenumeratorių.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Duomenų analitiku dirbęs Paulius sako ir pats nesitikėjęs, kad 2018-aisiais nėręs į dalijimosi vaizdo įrašais platformą „YouTube“ mes oficialų darbą ir puikiai pragyvens iš savo pomėgio.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Duomenų analitiku dirbęs Paulius sako ir pats nesitikėjęs, kad 2018-aisiais nėręs į dalijimosi vaizdo įrašais platformą „YouTube“ mes oficialų darbą ir puikiai pragyvens iš savo pomėgio.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Duomenų analitiku dirbęs Paulius sako ir pats nesitikėjęs, kad 2018-aisiais nėręs į dalijimosi vaizdo įrašais platformą „YouTube“ mes oficialų darbą ir puikiai pragyvens iš savo pomėgio.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Duomenų analitiku dirbęs Paulius sako ir pats nesitikėjęs, kad 2018-aisiais nėręs į dalijimosi vaizdo įrašais platformą „YouTube“ mes oficialų darbą ir puikiai pragyvens iš savo pomėgio.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.<br> G.Jauniškio nuotr.
Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.<br> G.Jauniškio nuotr.
Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.<br> G.Jauniškio nuotr.
Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.<br> G.Jauniškio nuotr.
Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.<br> G.Jauniškio nuotr.
Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.<br> G.Jauniškio nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

2019-10-03 09:56, atnaujinta 2019-10-03 10:07

Duomenų analitiku dirbęs Paulius sako ir pats nesitikėjęs, kad 2018-aisiais nėręs į dalijimosi vaizdo įrašais platformą „YouTube“ mes oficialų darbą ir puikiai pragyvens iš savo pomėgio.

Šį faktą tik patvirtina skaičiai – Paul De Miko kanalas turi daugiau kaip 100 000 prenumeratorių.

Negana to, Paulius buvo pakviestas prisijungti prie internetinės televizijos „Laisvės TV“, kurioje kuria ir veda „STT žinias“.

P.Mikolaitis nesiruošia laidyti minčių, kad viso to siekė ilgai ir užtikrintai. Šį kartą jam nusišypsojo didelė sėkmė ir jis nesiruošia jos paleisti. Daugybę sekėjų turintys Agnė ir Olegas buvo tie žmonės, kurie susidomėjo Pauliaus apžvelgta pirmąja kokakolos reklama ir ja pasidalijo su gerbėjais.

„Nors nemėgstu feisbuko, dažnai išsakau kritiką, bet turiu jam padėkoti. Nuo šio socialinio tinklo prasidėjo mano sėkmė.

Tai buvo žiauriai didelis bumas – visi metėsi į mano kanalą, ir tai mane pastūmėjo tarsi sniego gniūžtę toliau ridentis nuo didelio kalno“, – sako jis.

Politiniai reikalai, daugiausia ažiotažo sukėlusios reklamos, kriptomilijonierius Paulius Aršauskas, patarimus, kaip suvilioti milijonierių, dalijanti „Šokolado sielai“ autorė Rūta Banionytė ar drąsiais pareiškimais besimėtantis raumeningasis Mantvydas Statkevičius – aštrialiežuvio Paul De Miko taikiklis labai platus.

O svarbiausia, kad dažniausiai vaizdo įrašuose aptarinėjami herojai sutinka, kad Pauliaus šūvis išties taiklus.

– Ką slepia Paul De Miko vardas?

– Yra to paaiškinimas. Iš pradžių buvau susigalvojęs Paul Miko slapyvardį – tai yra pirmos keturios mano vardo ir pavardės raidės.

Bet mano močiutė pasakė, kad labai negražiai skamba, kai pavardė turi tiek pat skiemenų, kiek ir vardas. Tad pridėjau prancūzišką „De“.

Tuomet taip pavadinau savo kanalą – tai trumpas pavadinimas, kurį lengva įsiminti.

– Garsiausias Lietuvos jutuberis atsižvelgia į močiutės kritiką?

– Ji nėra kokių nors didžiulių sprendimų priėmėja, nėra ir taip, kad konsultuočiausi su ja.

Bet artimą ryšį mes tikrai palaikome. Ji gyvena Riešėje, netoli Vilniaus. Be to, močiutė vairuoja automobilį – ji tikrai šiuolaikiška.

Su ja daug pajuokaujame, ir tam tikri sprendimai buvo tikrai priimti vien dėl jos.

Tarkim, vaizdo įrašuose nesikeikti, nevartoti anglicizmų. Ji perdėtai šališka – aišku, kad iš jos daug kritikos nesulaukiu.

– Kaip save atradote kaip humoristą? Įmanoma to išmokti?

– Tai nebūtinai įgimta, tai labiau suformuota savybė. Nuo labai seniai žiūriu „YouTube“ – jis man seniai yra pakeitęs televiziją.

Visas mano humoro jausmas, sarkazmo ir ironijos supratimas yra visiškai suformuoti tokio pat žanro kūrėjų.

Tie, kurie stebi užsienio humoristus Cody Ko, Leoną Lushą, Chrisą Ray Guną, tikrai įžvelgia panašių manierų.

– Pripažįstate, kad jūsų karjeros krikštatėviai – A.Jagelavičiūtė ir O.Šurajevas. Juos sudominti tikrai sunku. Kaip viskas rutuliojosi, kad niekam nežinomas jutuberis staiga tapo garsiausias, o jo vos įkelti įrašai taip plačiai aptarinėjami?

– 2018-ųjų vasarį mano kanale pasirodė kokakolos reklama. Tuomet pamaniau, kad tai nebloga „mėsa“ karjerai pradėti. Aišku, tikrai tokios sėkmės nesitikėjau.

Tas vaizdo įrašas, kaip ir visi, buvo sukurtas sau pačiam arba draugų rateliui. Socialiniai tinklai – tai auditorijų žaidimas.

Galiu vaidinti televizijos šou „Kardashianų šeima“ („Keeping up with the Kardashians“) žvaigždę Kylie Jenner ir teigti, kad viską pasiekiau pats, bet tai būtų netiesa.

Aš galbūt palaikau tą sėkmę, kuri mane aplankė netikėtai, ir toliau auginu savo auditoriją. Tokią sėkmingą pradžią, kokią turėjau aš, turi labai mažai žmonių.

– Esate nusprendęs, kokiai auditorijai kuriate?

– Aš visada kuriu sau: savo humoro jausmui ir savo auditorijai. Kiekvieną sukurtą turinio vienetą po kelių mėnesių galiu vėl drąsiai peržiūrėti ir skaniai pasijuokti.

Auditorijai nepataikauju. Aš suprantu socialinių tinklų žaidimo taisykles: žinoti, kada ir kaip publikuoti aktualias temas.

Tačiau konkrečiai išsakytos mintys ar humoras – viskas yra tik pagal mane.

– Savo kanale turite daugiau nei 100 tūkstančių prenumeratorių. Ar pats jaučiatės įsipareigojęs nuolat pateikti jiems skanų kąsnelį internete?

– Aš tiesiog esu sau nusimatęs, per daug neperspaudžiu, viskas turi ateiti gana natūraliai. Bet, aišku, turiu laiko lentelę, turiu ką nors pateikti kartą per mėnesį.

Tai nėra pataikavimas auditorijai, tai yra postūmis pačiam prisėsti prie to turinio, dažniau rašyti scenarijų.

Laiko rėmai gali padėti kūrybai, nes esi pastūmėtas dirbti, prisėsti, pažiūrėti, stengtis surasti įžvalgų ir visa tai paleisti.

Negali užmigti ilgam, pavyzdžiui, keturis mėnesius tiesiog dingti.

– Jūsų kanale galima rasti visko: nuo juokingų žinomų žmonių situacijų iki politinių reikalų. Kaip kyla idėjos?

– Žmonės man atsiunčia labai daug dalykų ir aš juos peržiūriu. Jei matau, kad aš jį galiu transformuoti komiškai, aš tada sėdu rašyti scenarijaus, šiek tiek pasirepetuoju.

Subjektyvu, bet žmonės socialiniame tinkle pastebi juokingus momentus, reklamas, o iš to galiu padaryti komediją.

– Neabejoju, kad herojai, išvydę save, sureaguoja ir kritiškai. Koks turinys tapo sėkmingiausias, o dėl kokio galbūt sulaukėte grasinimų?

– Labai pasisekęs – apie feisbuko konkursų čempioną. Tą vaizdo įrašą naudoja daug rinkodaros įmonių ir ligi šiol jis yra kaip įrodymas, kad skelbti feisbuko konkursus dėl patiktukų yra labai neefektyvus rinkodaros būdas.

Nesėkmingiausias – apie „Google“, nors jis yra trečias tarp mano mėgstamiausių vaizdo įrašų.

Labai pataikiau sukurdamas įrašą apie Rūtą Banionytę. Tuo metu jos publikuojami vaizdo įrašai buvo labai populiarūs, tad maniškis ne tik peržiūras rinko – jį skolinosi ir naujienų portalai. Atsidūriau laiku ir vietoje.

Tačiau tai pamačiusi Rūta labai norėjo mane paduoti į teismą, bet, ačiū Dievui, to nepadarė. (Šypsosi.)

Paulius Aršauskas yra tas žmogus, kuris geriausiai priėmė kritiką. Sakė, kad labai tiksliai viskas sudėliota. Turinys su Mantvydu surinko du šimtus tūkstančių peržiūrų per tris paras.

Dainos „Seksas pajūry“ atlikėjas Tomas Bagdonavičius liko labai patenkintas mano darbu ir dabar mane kviečia į visus savo koncertus.

– Kokią galią, jūsų nuomone, turi humoras?

– Labai didelę. Per humorą žmonės lengviau edukuojami. Komedija ir juokas susiformavo tam, kad mes galėtume išgyventi sunkius laikus, kad galėtume įvilkti savo gyvenimą į minkštesnį drabužį.

Žmonės dažnai manęs klausia, ar yra kokia nors tema, kuria aš nejuokaučiau. Manau, kad nėra. Juk žmogus turi teisę juoktis iš bet ko, kitu atveju humoras prarastų prasmę.

– Ši veikla pakeitė jūsų gyvenimą: išėjote iš darbo, tapote žinomas žmogus, kurį atpažįsta gatvėje. Dabar uždirbate tiek, kad galite sau leisti viską?

– Pasikeitė darbas, ritmas, pajamos, ir viskas – tik į gera. Aišku, labai dažnas klausimas, ar mane patį tai pakeitė. Tačiau aš negaliu to pasakyti, nes atsakymą žino tik artimiausi draugai.

Taip pat labai dažnai kai kurie žmonės klausia, kokie yra mano pomėgiai. O aš neturiu atsakymo. Neturiu kokių nors konkrečių užsiėmimų.

Socialiniai tinklai visame pasaulyje yra labai pelninga niša. Jeigu teisingai sužaidi kortomis, teisingai paskirstai pajamų kanalus ir šaltinius, reprezentuoji savo prekės ženklą ir jo vertę, tada tikrai daug gali uždirbti.

Sakyčiau, kad man pasisekė šioje karjeroje daug kas. Aš vedu įvairius seminarus jauniems žmonėms ir visada jiems sakau, kad man tiesiog žiauriai pasisekė, o jiems gali taip nenutikti. Bet galiu paaiškinti kelis dalykus, kurie įtraukia į turinį.

Karjeros pradžioje mano, kaip prekės ženklo, vertę padėjo užauginti tai, kad kai tik pradėjau kurti, turėjau gerą darbą. Tuomet mane visur kvietė, siūlė darbų, o aš tam neturėjau laiko, beveik viską atmesdavau.

Manau, jeigu būčiau su viskuo sutikęs, būčiau labai greitai atsibodęs, o mano prekės ženklo vertė būtų labai kritusi.

Dabar nebūčiau ten, kur esu. Aš dirbau savo darbą ir šalia to užsiėmiau savo mėgstama veikla. Tuomet viską įvertinau ir supratau, kad galiu nebedirbti, nes viskas stojo į savas vėžes.

– Ar nemanote, kad visa tai labai laikina? Juk esame įpratę prie pastovių pajamų, o šioje sferoje nežinai, kas gali nutikti rytoj.

– Taip, tai laikina, bet visada pagalvoju apie kontekstą ir atsakau į klausimą, kodėl esu populiarus.

Mano srityje populiarumo laikinumas yra labai geras dalykas. Jis stumia į priekį, priverčia transformuoti turinį, ieškoti naujų būdų, kaip visa tai pateikti.

Tai yra labai teisinga. Tarkim, komikas Mantas Katleris visada aktualus, nes jis sugeba sugalvoti ką nors naujo.

Jis yra pastūmėtas į priekį atnaujinti, keisti savo programą, ieškoti būdų pasiekti savo auditoriją.

Bet jei esi populiarus ir net neaišku kodėl, tai bet kuriuo atveju visa tai nuslūgsta. Tuomet staiga nebežinai, ką daryti, ir negali atlikti išsamios analizės. O mes, kūrėjai humoristai, galime atsižvelgti į tendencijas, ieškoti naujų išraiškos būdų. Tam reikia įdėti daug darbo.

– Tarp gero humoro ir patyčių yra labai plona linija. Kur yra ta riba, kurios neleidžiate sau peržengti?

– Tai ne tik plona, bet ir miglota riba. Viskas vyksta intuityviai. Prie kiekvienos kritikos stengiuosi prieiti lengvabūdiškai arba, jei yra kas nors aštriau, bandau elgtis kiek įmanoma konstruktyviau.

Elementariai, per kritinį mąstymą, stengiuosi viską sudėlioti taip, kad išsakyta kritika turėtų šiek tiek svorio. Tuo metu kritiką gaunančiam subjektui sunku atsakyti, kad išsakyta kritika nėra teisinga.

Dar vienas filtras – tai mano draugė, kuri prieš paleidžiant visus vaizdo įrašus į platųjį pasaulį peržiūri juos ir įvertina. Ji geruolė, visai nekonfliktiška, tad iškart pasako, kur gali būti aštriau, o kur nereikia.

Draugė yra išfiltravusi kelis įrašus, bet įprastai ji sutinka su mano nuomone.

– Žiniasklaidoje kalbate apie savo humorą, karjerą, darbus, tačiau apie antrąją pusę ar asmeninį gyvenimą informacijos visai nėra. Sąmoningai pasirinkote tokią strategiją?

– Devynerius metus turiu antrąją pusę Laurą. Socialiniuose tinkluose ir skelbiamame vaizdo turinyje stengiuosi labiau iškelti savo konkrečią laidą.

Savaime suprantama, kad esu tapatinamas su turiniu. Stengiuosi sudėlioti taip, kad jis būtų juokingas.

Nenoriu sukurti asmenybės kulto, kaip, tarkim, socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino, su kuria tikrai labai gerai sutariu. Ji įdomi, pasirinko save pateikti kaip asmenybę.

Tuo metu aš esu bičas, kuris penktadieniais kartais išeina į klubą, o šiaip sėdžiu namų virtuvėje ir darau savo darbus – rašau scenarijus, montuoju vaizdo įrašus ir esu linkęs manyti, kad nesu įdomus, bet stengiuosi sukurti įdomų darbą. (Šypsosi.)

Tai dėl to aš mažiau rodau savo asmeninio gyvenimo. Aišku, nėra taip, kad sąmoningai nerodau draugės ar šuns, bet tiek, kiek visko apie mane yra visur, man užtenka. Nenoriu tų antraščių „karšta porelė“.

– Nematyti jūsų ir didžiausiuose renginiuose, kur nutiestas raudonas kilimas. Atsisakote?

– Kai kur dalyvauju, bet, kaip sako mano draugė (o ji turi gerą humoro jausmą), esu pats prasčiausias žinomas žmogus Lietuvoje.

Kai mane pakviečia į renginį, aš laikausi vienintelio principo – tiesiog ateinu su švariais drabužiais.

O ten – daugybė fotografų, raudonas kilimas, iš tavęs ima interviu, o mano draugė stovi ir bara: „Juk žinojai, kad taip bus, o kaip dabar apsirengei, esi nesikirpęs.“ Na, aš nelabai noriu žaisti to žaidimo, nes jo tikrai nemoku žaisti.

– Užsiminėte, kad jūsų antroji pusė filtruoja jūsų kuriamą turinį. Ar nebandėte jos įtraukti į savo veiklą?

– Draugė yra sakiusi, kad visa ta vaidyba jai nelimpa. Laura dirba biure, darbina žmones.

Ji užsiėmusi savo karjera ir jai viskas gerai sekasi. Kadaise esu bandęs įtraukti ją į savo turinį, nes man reikėjo antro žmogaus. Bet ją reikia ilgai įkalbinėti, kad prieš kamerą pasakytų du sakinius.

– Ar ir realiame gyvenime į viską žiūrite su humoru, šiek tiek pagardintu ironijos prieskoniu?

– Taip. Esu lygiai toks pat. Skiriasi gal tik tiek, kad prie kuriamo turinio aš labai smarkiai kabinuosi, kad išspausčiau kokią nors komišką reakciją.

Tikrame gyvenime tikrai nesu toks priekabus, į viską žiūriu paprastai, bet tikrai su ironija.

Draugei pats sunkiausias dalykas yra su manimi fotografuotis, nes ji mano, kad kai aš šypsausi, tai darau ironiškai. (Juokiasi.) Laurai atrodo, kad aš toje nuotraukoje dalyvauju su dideliu užsidegimu ir ironija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.