Viešųjų ryšių specialistė Justina Stambrauskaitė, žurnalistė Jurga Baltrukonytė, vizažistė Neringa Čukinienė ir kitos žinomos moterys iš arčiau susipažino su amerikietiška kosmetika „Urban Decay“, kurią į Lietuvą atvežė „Douglas“.
Šis kosmetikos ir parfumerijos tinklas pirmasis visose Baltijos šalyse trečiadienį taip pat pristatė visiškai naujo tarptautinio koncepto parduotuvę. Nuo šiol jos lankytojams ir pirkėjams bus siūloma ne tik kaip įprasta – apsipirkti, bet ir naudotis individualiomis grožio paslaugomus ir profesionalų konsultacijomis bei dar daugiau išskirtinių prekės ženklų. „Imtis unikalaus, Baltijos šalyse kol kas pirmo tokio projekto mus paskatino beveik 10 metų darbo Lietuvoje ir daugiau kaip 100 metų tarptautinė patirtis. Matome, jog šalies moterys iš tiesų domisi ir išmano ne tik apie pasaulines grožio tendencijas, bet ir kosmetikos inovacijas.
Pastebime, kad įprastos kosmetikos ir parfumerijos prekių parduotuvės šalies pirkėjams nebepakanka. Šie vis dažniau ieško modernių pridėtinę vertę kuriančių sprendimų, todėl kasdien siekiame kuo geriau patenkinti jų lūkesčius“, – sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansų direktorius Paulius Prižgintas.
Pirmoji naujo koncepto parduotuvė po kiek daugiau nei mėnesį trukusių rekonstrukcijos darbų savo duris atvėrė PLC „Akropolis“, Vilniuje.
Naujosios parduotuvės interjerui buvo sukurti specialūs naujo dizaino baldai – staliukai bei stendai, integruoti įvairūs multimedijų sprendimai – modernūs LED ekranai. Artimiausiu metu ketinama įdiegti navigacijos sistemą, kuri padės greičiau ir paprasčiau rasti reikiamas odos priežiūros prekes.