Rytų kraštai nuo seno pasaulyje garsėja plačia ypatingų ir stiprių kvapų palete – kasdieniame šalies gyvenime tvyro prieskonių, smilkalų, aliejų, odos ir, be abejonės, magiškojo frankinsenso aromatai. Pastarasis Omane ypatingai populiarus – jis plačiai naudojamas kiekvieno vietinio kasdieniame gyvenime: frankisensu kvepia jų namai, drabužiai, netgi plaukai, be jo neapsieinama per vakarienes, šventes, vestuvių, vaiko gimimo ir kitas progas.
Smilkalai Omaną garsina jau mažiausiai tris tūkstančius metų. Frankinsensas – sudžiūvę smilkalinių bosvelijų sakai – renkamas ir Jemene bei Rytų Afrikoje, tačiau, daugumos specialistų nuomone, geriausios kokybės frankinsensą pasaulinei rinkai tiekia būtent Omanas, konkrečiai – šios šalies pietuose plytintis Dofaro regionas.
Žinant šiuos faktus, nenuostabu, kodėl 1983 metais Omano sultonas Qaboos bin Said nusprendęs ne tik atgaivinti šalies parfumerijos tradicijas, bet ir garbingiems svečiams parodyti tai, ką jo kraštas turi geriausia, davė pradžią kvepalų „Amouage“ atsiradimui.
„Amouage“ – tai arabiškų bangų (amwaj) ir prancūzų meilės (amour) junginys, „jausmų bangų“ duetas, iki 2006 metų ramiai gyvavęs vietinių šalių rinkoje. Tuomet fabrikui ėmė vadovauti D.Crickmoras, kuris su kūrybos direktoriumi C.Chongu padarė perversmą „Amouage“ kvepalų istorijoje – iki šių dienų jau sukurti 39 aromatai, prekės ženklas puikiai žinomas visame pasaulyje, tapęs prabangos, gero skonio ir išskirtinumo simboliu. To priežastis slypi ne rinkodaroje, o tikroje rytietiškoje, nepranokstamoje kvapų prabangoje.
Įdomu dar ir tai, kad beveik visi „Amouage“ kvepalų buteliukai žvilga auksu, sidabru ar brangakmenių spalvų stiklu. Kvepalai pakuojami ne į kartono, bet į tikro medžio, apklijuoto popieriumi, dėžutes. Moteriškų „Amouage“ buteliukų dangtelio forma įkvėpta Omani sostinės Maskato esančių Ruwi Mosque rūmų silueto, vyrų – tradicinio Omano durklo „khanjar“ rankenos.
Omano sultonas „Amouage“ dovanoja pasaulio karaliams ir karalienėms, mūsų šalies moterys ir vyrai taip pat neabejingi šių kvepalų kerams – vis dažniau išsilavinusių, rafinuotų, prabangą suprantančių ir vertinančių lietuvių namuose vietą randa vienas iš 39 skirtingų „Amouage“ kvapų – Omano šalies „aukso“ istorija, garbė ir pasididžiavimas.