Pasakykit, kas jūsų kosmetinėje, pasakysiu, iš kokios jūs šalies

Kvapas apie žmogų pasako tiek pat kaip ir parašas. Geras kvapas padidina savivertę, suteikia pasitikėjimo savimi.

 Nors kosmetikos verslui labai stiprią įtaką daro kultūra, tendencijos tampa vis labiau tarptautinės. Pavyzdžiui, pernelyg išryškintų antakių mada, prasidėjusi Amerikoje, jau kuris laikas įsigalėjo Europoje.
 Nors kosmetikos verslui labai stiprią įtaką daro kultūra, tendencijos tampa vis labiau tarptautinės. Pavyzdžiui, pernelyg išryškintų antakių mada, prasidėjusi Amerikoje, jau kuris laikas įsigalėjo Europoje.
 Isabelle Parize.
 Isabelle Parize.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2017-11-01 09:41, atnaujinta 2017-11-01 09:56

Kosmetikos tinklo „Douglas“ vadovė prancūzė Isabelle Parize (59 m.) sako, kad esama tokių stiprių, įkyrių kvepalų, kad jie įsiveržia į privačią asmens erdvę. To prancūzai nenori. Jie pageidauja ramių, kelių sudedamųjų dalių, bet neprovokuojančių aromatų. O štai vokiečiams patinka grynesni, skaidresni kvepalai. Jų požiūris į savo kūną ir seksualumą laisvesnis nei prancūzų, labiau nevaržomas.

„Prancūzų moterys veikiau pernelyg drovios. Viešumoje parodome daugiau, nei esame iš tikrųjų, bet mažiau nei italės.

Avime aukštakulnius, vokiečių moterims labiau patinka žemakulniai“, – kultūrinius skirtumus dėstė ji.

Prancūzėms svarbiau graži išorė, bet jas stipriai lenkia amerikietės. Rytais jos net eina į „Blow Dry Bar“ – specialią kirpyklą, kur plaukai tik išdžiovinami ir sušukuojami.

O štai aromatai amerikietėms patinka „unisex“ stiliaus. „CK One“ buvo pirmieji tokios rūšies kvepalai, kurie iš Amerikos atkeliavo į Europą, pirmieji globalūs kvapai. Ir dabar jie čia beveik 20 metų.

Apskritai per dešimtmečius kvepalai pasikeitė. Daugelio priedų nebegalima naudoti dėl aplinkosaugos, pavyzdžiui, kedrų medienos aromato arba tų, kurie įtariami kaip galimi vėžio sukėlėjai.

Kokios naujausios jų tendencijos? I.Parize teigia, kad dabar madingi visi, kuriuos vadiname gurmaniškais kvepalais: saldoki aromatai, primenantys virtuvę ar saldainius. Ši tendencija laikosi maždaug dešimt metų, o ją sukėlė finansinė krizė. Žmonės jautėsi sutrikę, ieškojo saugumo.

Dabar, ekonomikos padėčiai pagerėjus, turėjo ateiti saldokų, cukringų aromatų pabaiga. Bet įdomiausia, kad to neįvyko.

„Atrodo, kad ir toliau viešpatauja apsaugos poreikis, – sako kosmetikos ekspertė. – Globali ekonomika laikoma labai karinga. Švelniais kvapais žmonės nori susigrąžinti savo vaikystės prisiminimus. Ir tikrai jokie dabar populiarūs kvepalai neapseina be saldokų kvapų. Visur jaučiamas šokolado ar guminių meškiukių dvelksmas.“

Moteris skeptiškai vertina garsenybių kvepalus. Anot jos, atlikėjos Beyonce, žaliosios vejos žvaigždės Zlatano Ibrahimovičiaus ar modelio Cindy Crawford kvepalai nėra ilgaamžiai. Jie greitai jie įsilieja į rinką, bet taip pat greitai iš jos ir dingsta.

Visai kas kita – legendiniai „Chanel No 5“. Jų paslaptis – tiesiog tobula kvepalų formulė.

Grįžtant prie kultūrinių skirtumų, jie akivaizdūs ir renkantis kosmetiką. Prancūzijoje jau nuo 18 metų kremais grumiamasi su raukšlėmis. Italės jas dengia storu makiažo sluoksniu, Vokietijos moterys įsitikinusios, kad raukšlės – jų asmenybės dalis ir turi likti. Jos teikia pirmenybę natūraliam moters grožiui. Britės nelabai suka galvos dėl raukšlių, tik stengiasi, kad jų šviesi oda nepavirstų raudona.

Anot kosmetikos ekspertės, labiausiai dėl odos priežiūros pamišusios Pietų Korėjos moterys.

„Man per dieną pakanka iki šešių įvairių kremų. Pietų korėjietė kasdien vartoja iki 25 odos priežiūros produktų“, – teigia I.Parize.

Azijietėms reikia kur kas mažiau rūpintis dėl raukšlių nei europietėms. Tamsesnė oda storesnė ir geriau apsaugota nuo ultravioletinių spindulių, ji sensta lėčiau. Sutikus azijietę, paprastai sunku pasakyti, ar jai 40, 50 ar 60 metų.

„Azijietės nori atrodyti išblyškusios. Pastaruoju metu visos naujos odos kosmetikos tendencijos atkeliauja iš Pietų Korėjos. Ten yra 250 kv. metrų dydžio parduotuvių, kur parduodamos vien grožio kaukės: lūpų, veido, iškirptės, pilvo bambos, rankų ir kojų. Kiekvienai kūno daliai”, – pasakojo I.Parize.

Kosmetikos rinka neįtikėtinai greitai plečiasi ir Kinijoje. Į šią šalį iš Europos plūsta daugybė grožio priemonių. Tiesa, į kvepalus kinai žiūri atsargiai.

„Kinai pamažėle pradeda domėtis kvepalais. Bet tai tik pradžia ir jie nori tokių, kurie atitiktų jų pomėgius. Daugelis vakarietiškų kvepalų ten neturi pasisekimo, nes suvokiami kitaip.

Per pastarąsias vasaros atostogas Kinijoje pastebėjau, kad svečių tualeto kambaryje stovėjo „Chanel No 5“ flakonas. Tai reiškė, jog buto šeimininkai gali nusipirkti šiuos kvepalus, bet jų nenaudoja“, – svarstė kosmetikos ekspertė.

Patraukliai kosmetikos gamintojams skamba ir Viduriniai Rytai. Nors šių šalių moterys uždengia beveik viską, jos vartoja itin daug kosmetikos ir labai domisi kvepalais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.