Italas fotografas Stefano Ruffini su bičiuliais sukūrė vaizdo klipą, pasakojantį, kur jis Vilniuje atrado „G tašką“.
Tai — vyriškų aksesuarų krautuvėlė Stiklių gatvėje, kurios specialiai neieškodamas vargu ar rastum. Reikia pasukti į kairę, nusileisti žemiau, paskui — dar žemiau. Galiausiai atsidūrusius autentiškame senamiesčio rūsyje, pilname margaspalvių puošmenų, apima tikra euforija.
„Visiškai taip, kaip ir sakoma reklamoje: „Niekas nežino, kur tai yra, bet kai randi — tai nuostabu!“ — nusijuokė Stefano.
Peteliškės, kaklaraiščiai ar sąsagos fotografui nėra kasdienės aprangos dalis. Šiais aksesuarais jis puošiasi tik išskirtinėmis progomis.
Labiau nei pačios peteliškės italą sužavėjo už jų slypinčios istorijos — apie aksesuarų kilmę, vyrišką stilių, lietuvių švenčių tradicijas bei miesto aktualijas bei įdomybes.
„Kaskart užsukęs išeinu įkvėptas, su naujomis idėjomis. Dėl to pamatęs Vilniaus „G-taško“ reklamą iškart pagalvojau apie peteliškių namus“, — nusijuokė Stefano, šįkart pats tapęs modeliu.
Jo tikslas buvo savaip perteikti tai, apie ką šiuo metu pasauliui pasakoja Vilniaus reklama: Vilnius – pilnas malonumų, bet tik netingintiems jų ieškoti.
„Aš pats Vilnių atradau praėjusį lapkritį, buvo apniukę, šalta ir ruošėsi snigti. Bet nesvetingas oras nesutrukdė pajusti ypatingos miesto auros.
Iškart pajutau, kad norėsiu čia praleisti daugiau laiko.
Mane žavi, kad Vilnius turi visus europietiškos sostinės privalumus ir tebėra neatrastas, lyg pasislėpęs prieblandoje. Kaip lobis.
Tą patį girdžiu iš savo draugų užsieniečių. Dažnas kartoja, kad čia rado daugiau nei tikėjosi“, — pasakojo S. Ruffini.