Lietuviškas prekės ženklas laužo mitus – seksualios suknelės tinka ir apvalutėms

Gabrielė Gineikaitė, sėkmingai veikiančio prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja ir kūrybos vadovė, degė noru laužyti nusistovėjusius mitus, kurti grožį visoms moterims ir įrodyti, kad puošnios ir seksualios prekės ženklo suknelės puikiai atrodo visų dydžių ir formų damoms.

 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
 Kolekcija.<br> Sandra Ap nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Aug 26, 2019, 1:59 PM

Fotosesijoje drąsios ir seksualios „plus size“ merginos atskleidė, kaip įspūdingai atrodo įvairiai surišamos suknelės ir spinduliavo pasitikėjimą savimi.

Gabrielė šią temą nagrinėja nebe pirmą kartą. Apie tai ji kalbėjo viešai, rašė tinklaraščio įrašus. Mergina tikisi, kad garsiausiai paskleisti žinutę pavyks parodant, kaip nuostabiai „plus size“ merginos atrodo pasipuošusios multifunkcinėmis suknelėmis, kuriomis ir garsėja prekės ženklas.

„Ilgą laiką žiniasklaidos priemonėse galėjome matyti tiesas apie tai, kas yra „tobula išvaizda“… Aš šiai nuomonei prieštarauju – visi yra gražūs savo unikaliu būdu. Ypač tai, ką mes vadiname „plius dydžio“ merginomis. Moteriškos linijos yra itin seksualu!

Palyginkime šiuolaikinius grožio standartus su seksualumo įvaizdžio klasika Marilyn Monroe – ši išraiškingų formų moteris iki šiol laikoma viena gražiausių ir patraukliausių pasaulyje“, – teigia G. Gineikaitė.

Kūrėja itin tiki savo idėja ir nori, kad jos kuriamomis suknelėmis patikėtų tos, kurios pasipuošti multifunkcine suknele vis nedrįso...

„Savimi pasitikinčios moterys įprastai žavi labiau – jos nesistengia niekam įtikti, nealina savęs dietomis, o tiesiog mėgaujasi savo gyvenimu ir unikalumu. Madoje turėtumėme matyti visų dydžių modelius tam, kad pakeistumėme iškreiptą mąstymą apie figūrų standartus. Svarbiausia būti sveikam ir džiaugtis savu kūnu. Apvalesnių formų merginoms tikrai nereikia slėptis beformiuose maišuose.“

Paklausta kaip kilo fotosesijos idėja, G. Gineikaitė pasakoja, kad neseniai ją įkvėpė kelios gražios merginos. Jos nuostabiai atrodė su jos kuriamomis suknelėmis, tačiau pirmą kartą įžengusios į studiją Vilniuje, iš karto apsisuko ir norėjo sprukti.

„Merginos tikino, kad kad šie modeliai tinka tik lieknoms merginoms. Įkalbinau jas ir kartu pasimatavome keletą suknelių, išbandėme įvairius jų susirišimo būdus. Klientės pamatė, kaip puošniai, seksualiai ir nuostabiai jos atrodo!

Noriu visiems parodyti, kad net iš pirmo žvilgsnio atvirai atrodančios suknelės gali atrodyti labai gerai. Nesvarbu, kokio dydžio, formos ar sudėjimo esate! Mūsų produkcija leidžia formuoti suknelę taip, kaip norisi, tad drąsiai pabrėžkite savo privalumus. O ir sukneles siuvame kiekvienai klientei pagal jos išmatavimus ir itin greitai“, – apie darbo subtilybes kalba G. Gineikaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.