„Balenciaga“ ir „Epic Games“ suvienijo jėgas: ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui

Mados industrija išgyvena permainų laiką. Pasaulį į savo gniaužtus suėmus koronavirusui naujausias kolekcijas imta pristatyti virtualiai – gyvomis transliacijomis, fotografijomis ar filmais. Pasirodo, madą dar galima demonstruoti ir kompiuteriniuose žaidimuose, kurių herojų aprangą, aksesuarus ar ginkluotę kuria garsiausi mados prekės ženklai.

Mados namai ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui.<br>„Balenciaga“ ir „Epic Games“ nuotr.
Mados namai ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui.<br>„Balenciaga“ ir „Epic Games“ nuotr.
Mados namai ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui.<br>„Balenciaga“ ir „Epic Games“ nuotr.
Mados namai ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui.<br>„Balenciaga“ ir „Epic Games“ nuotr.
Mados namai ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui.<br>„Balenciaga“ ir „Epic Games“ nuotr.
Mados namai ėmė kurti drabužius kompiuteriniam žaidimui.<br>„Balenciaga“ ir „Epic Games“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Dec 2, 2021, 10:43 AM

Mados namų ir kompiuterinių žaidimų bendradarbiavimas – nesenas, tačiau ir neretas reiškinys. „Louis Vuitton“ teko bendradarbiauti su „League of Legends“, „Gucci“ – su „Roblox“, o „Moschino“ – su „The Sims“ žaidimais.

Prie virtualaus bendradarbiavimo nutarė prisijungti ir prabangos prekės ženklas „Balenciaga“ – ėmė dirbti su bendrove „Epic Games“ ir jos kuriamu žaidimu „Fortnite“. Pastarąjį 2017 m. pasirodžiusį internetinį vaizdo žaidimą visame pasaulyje žaidžia apie 400 milijonų žmonių.

„Balenciaga“ kūriniai buvo pristatyti ir virtualiu, ir realiu pavidalu. Mados namai sukūrė keturis žaidimo veikėjų įvaizdžius, taip pat herojų aksesuarus, ginklus. Be to, buvo pristatytos tikros „Balenciaga x Fortnite“ ženklu pažymėtos kepurės, marškinėliai ir džemperiai. Virtualaus įvaizdžio, arba vadinamosios „odos“, kaina siekia apie 7 eurus, o tikras džemperis kainuoja apie 600 eurų.

Įdomu tai, kad minėtas prekės ženklas kompiuteriniuose žaidimuose jau turi patirties, – 2021-ųjų rudens kolekcija buvo pristatyta būtent vaizdo žaidimo forma.

Žaidimo epicentru tapo distopinis pasaulis, kuriame vaikštant po įvairiausias erdves galima stebėti šio prekės ženklo drabužiais pasipuošusius veikėjus.

„Mūsų bendradarbiavimas su „Epic Games“ iš tiesų neprasidėjo nuo „Fortnite“ žaidimo.

Jo pradžia buvo mūsų pirmasis vaizdo žaidimas „Afterworld“, – aiškino „Balenciaga“ kūrybos vadovas Demna Gvasalija (40 m.).

Tikimasi, kad šis bendradarbiavimas mados prekės ženklui padės padidinti savo auditoriją, o žaidimų kūrėjui – semtis žinių technologijų, dizaino, programinės įrangos srityse.

„Epic Games“ atstovė Emily Levy teigė, kad tai tik pradžia. „Mes triname kultūros ir žaidimo ribas“, – sakė atstovė.

„Fortnite“ su garsiais vardais bendradarbiauja jau ne pirmą kartą. 2020-aisiais muzikantas Travisas Scottas (30 m.) šiame žaidime surengė virtualų koncertą, kuris sulaukė milžiniško populiarumo. Vien „YouTube“ platformoje jis buvo peržiūrėtas daugiau nei 170 mln. kartų.

Parengė Agnė Mačiulytė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.