Dviejų dizainerių rankose drabužiai virsta siurrealistiniais meno kūriniais

Efektingi siurrealistiniai raštai, derinami su minkštomis skulptūrinėmis formomis, tapo dizainerių dueto skiriamuoju braižu.

Daugiau nuotraukų (1)

Vilmantė Ališauskaitė ("Stilius")

Aug 3, 2012, 12:07 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 3:12 PM

Britų mados namus „Peter Pilotto” sukūrė dizaineris P.Pilotto, garsus savo klasikiniais, elegantiškais ir naujoviškais drabužiais.

Efektingi siurrealistiniai raštai, derinami su minkštomis skulptūrinėmis formomis, tapo dizainerių dueto skiriamuoju braižu.

P.Pilotto gyslomis teka austrų ir italų kraujas, o Ch.De Vosas – belgų ir perujiečių kilmės. Jie susitiko 2000 metais studijuodami prestižinėje Antverpeno Karališkojoje vaizduojamųjų menų akademijoje.

Peterį labiau domina audiniai ir marginimo raštai, o Christopherį – siluetas ir drapiravimo būdai.

Įkvėpimo abu ieško bendradarbiaudami su menininkais, architektais ir scenografais. Taip dueto gerbėjai išvysta kitokių mados formų.

Florencijos Borghese rūmai dar labiau su-stiprino dizainerių siekį savo vaizduote apstulbinti svečius. Pristatymas atrodė lyg didelis šiuolaikinių technologijų žaidimas, projektuojamas milžiniškuose LED ekranuose.

Borghese rūmai buvo iškloti specialia kilimine danga, kuri atkartojo kolekcijos drabužių marginimo raštus. Manekenės nėjo podiumu – jos buvo įkurdintos ant apskritimo formos dviejų aukštų tortą primenančios besisukančios pakylos.

Penkiolika nejudančių manekenių demonstravo tiesaus kirpimo sukneles su mažomis baltomis apykaklėmis, apdarus su klostėmis, prasidedančiomis žemiau juosmens linijos, klasikinius marškinius be rankovių ir sijonus su nedideliais skeltukais.

„Mes išsiskiriame marginimu ir kirpimu – estetiniu mūsų kuriamos mados braižu”, – aiškino P.Pilotto ir Ch.De Vosas.

Virtualūs geometriniai raštai mirgėjo tarp statiškų modelių. Publika buvo paversta aktyvia skaitmeninės instaliacijos dalimi – tiesiai iš savo „iPhone” sprendė, kaip keisti esamą vaizdą pasirenkant kitą spalvą ar ritmą.

Skaitmeninės abstrakčios geometrinės formos, surinktos ir sudėliotos į kompiuterinį kaleidoskopą, pabrėžė solidarumą su mada ir šiuolaikinėmis technologijomis.

Nuo vaizdo publika jautėsi tarsi apsvaigusi. Mada, šiuolaikinės technologijos ir Italijos perlu tituluojami istoriniai Florencijos Borghese rūmai padarė didžiulį įspūdį.

Prie to prisidėjo ir Lapo Cianchi, „Pitti Immagine” komunikacijų ir specialiųjų renginių direktorius, nes jį senokai žavėjo dizainerių kūryba ir gebėjimas naujai išreikšti klasikinius mados elementus.

Žiūrovai buvo sužavėti dar ir dėl to, kad P.Pilotto ir Ch.De Vosas Florencijos dvasią sugebėjo užkoduoti rūbų raštuose.

„Peter Pilotto” drabužiai parduodami 29 pasaulio šalių prabangiose parduotuvėse, pavyzdžiui, „Colette” – Paryžiuje, „Harvey Ni-chols” ir „Dover Street Market” – Londone, „Saks Fifth Avenue” ir „Open Ceremony” – Niujorke bei Los Andžele.

Žvelgiant į 2013 metų pavasario bei vasaros kolekcijos pristatymą, peršasi mintis, kad tai yra „Peter Pilotto” kūrybos manifestas. Tokia ir yra tokių renginių misija – paleisti į pasaulį vis naują mados istoriją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.