Vis tik „Balmain“ mados namų dizaineris, vos 27-erių prancūzas Olivier Rousteingas žino, kaip net keisčiausią siluetą paversti patraukliu, moderniu, atitinkančiu XXI-ojo amžiaus mados gerbėjų vizijas. Todėl, pasitelkęs itin ryškų bei įsimintiną plačių pečių švarko modelį, smulkiai raštuotą audinį bei platėjančias kelnes, jis sau metė tikrą iššūkį, mados ekspertus suskaldžiusį į dvi grupes. Pirmoji kolekciją pagyrusių kritikų pusė pabrėžė, kad jaunasis kūrėjas sugebėjo pakankamai keistiems siluetams įkvėpti modernumo, pasirinko puikius audinius (oda, medvilnė, džinsas, šilkas), daug dėmesio skyrė audinių bei darbo kokybei, tad visi suknelių siuvinėjimai bei kelnių iškarpymai atrodė puikai.
Kita vertus, stiprūs ir neigiamai kolekciją nušvietusių kritikų argumentai – nemaža dalis ant podiumo pristatytų modelių (dryžuotos kelnės, šachmatų lentos rašto ir nėrinių derinys, abstraktūs juodai geltoni ornamentai) buvo paprasčiausiai keisti, neatitiko jaunatviškos „Balmain“ filosofijos, prastai atrodė net dėvimi manekenių.
Vis tik būtų sunku paneigti, jog O. Rousteingo pastangomis „Balmain“ mados namams buvo suteiktas antrasis kvėpavimas po itin nemalonaus incidento, kai buvęs mados namų dizaineris Christophe Decarninas turėjo apsitraukti iš pareigų dėl psichologinių problemų. Gerokai prabangesnę bei energingesnę „Balmain“ viziją pristatęs O. Rousteingas sugebėjo patraukti kritikų dėmesį bei Paryžiuje pristatė jau šeštąją moteriškų drabužių kolekciją.