Kokiems rūbams neatsispiria garsūs Lietuvos bei užsienio modeliai?

Jei Paryžiaus, Milano ar Niujorko gatve žingsniuoja ilgakojė gražuolė, nuo galvos iki kojų apsirengusi juodai, žinok – eina manekenė. Nekart girdėjau, kad taip jos bando atsispirti pagundai įsigyti vis naujų rūbų.

Podiumo žvaigždė E.Vilkevičiūtė neslepia, kad naujų drabužių pagundai ji nė nesistengia atsispirti.<br>"Louis Vuitton"
Podiumo žvaigždė E.Vilkevičiūtė neslepia, kad naujų drabužių pagundai ji nė nesistengia atsispirti.<br>"Louis Vuitton"
Daugiau nuotraukų (1)

Jurga Jurkevičienė ("Gyvenimo būdas")

Oct 20, 2012, 8:16 PM, atnaujinta Mar 15, 2018, 11:37 PM

Joms tenka demonstruoti brangius garsių dizainerių drabužius, rankines, avalynę. Ar merginoms skauda širdį, kad negali jų turėti? O gal jos išleidžia daug pinigų, kad įsigytų patikusį daiktą?

Užsienyje dirbanti viena žinomiausių Lietuvos manekenių Ditė Antanaitytė nė neslepia kartais atsisakanti honoraro, kad gautų reklamuojamą garsaus dizainerio drabužį.

Mados kūrėjai su tokiais mainais mielai sutinka, nes žinomas modelis – puiki reklama jų etikete pažymėtiems drabužiams.

Tad Ditę retai pamatysi vilkinčią tik juodus drabužius. Vakaro metu ji mėgsta prabangias baltas palaidines, o dieną renkasi garsia etikete išsiskiriantį drabužį.

Demonstruoti madingus drabužius – ne tik Ditės darbo dalis, bet ir silpnybė juos kasdien vilkėti.

Manekenė be užuolankų sakė, kad daugiausia pinigų ji išleidžia brangiems madingiems drabužiams ir aksesuarams. Šiai pagundai iš Druskininkų kilusi lietuvė neatsispiria.

Kita podiumo žvaigždė iš Lietuvos Edita Vilkevičiūtė taip pat neslepia, kad naujų drabužių pagundai ji nė nesistengia atsispirti.

O kodėl reikėtų spirtis, jeigu Edita uždirba tiek, kad gali sau leisti įsigyti ką tik ant podiumo pademonstruotą ir jai patikusį drabužį?

Žinoma, Edita negriebia kiekvieno vilkėto garsaus dizainerio drabužio.

Tik tuomet, kai rūbai atskleidžia jos laukinę sielą ar pabrėžia erotiškumą, žengdama pakyla manekenė jaučia psichologinę pilnatvę.

Pavyzdžiui, Editai labiausiai patinka demonstruoti, po to per vakarėlius vilkėti džiunglių tematiką atspindinčias plonas šifono sukneles, kurios padeda išreikšti esminį moters instinktą – gundyti.

Lietuvės Giedrė Dukauskaitė ir Eglė Tvirbutaitė – Niujorko vakarėlių liūtės. Merginos visą savo atlyginimą išleidžia brangiems dizainerių drabužiams ir aksesuarams.

Manekenės drąsiai teigia: jų laikas – dabar, o ne rytoj. Todėl viską, ką uždirbi, reikia investuoti dabar. Kad Niujorke būtum pastebėta, turi gerai atrodyti, vadinasi, tavo garderobe negali trūkti nei prabangių kailinių, nei brangių papuošalų.

Dovanų iš dizainerių manekenės gauna po pristatymų ir fotosesijų, bet vien to neužtenka, kad kaskart vakarėlyje gerai atrodytum.

Kaunietė Ingrida Kraus dabar gyvena ir sėkmingai dirba Milane. Vienoje reklaminėje ledų fotosesijoje ji įsiamžino su garsia aktore Eva Longoria.

Manekenė dažnai lankosi garsenybių vakarėliuose, todėl daug išleidžia drabužiams. Juodos spalvos drabužius Inga vilki retai, nebent teatre ar oficialiame vakarėlyje.

Kaunietė mėgsta išskirtinį vintažo stilių: „Man patinka, kai galiu persikūnyti į kitą asmenybę, kuri vilkėjo, pavyzdžiui, šiuos dėmėtus leopardų kailinius. Jie labai brangūs.”

Tačiau yra manekenių, kurios pagundą nuolat keisti drabužius nuslopina juodų drabužių komplektu.

Vilnietė Kotryna Lipkevičiūtė, priklausanti „Mamodels” agentūrai, dizainerių darbų nesieja su kasdienybe.

Į rūbą ji žvelgia lyg į meno kūrinį, kurį reikia profesionaliai pademonstruoti, ir tiek.

Nors Kotryna žavisi dizainerių drabužiais, manekenės darbas ją vilioja ne dėl galimybės vilkėti gražius drabužius. Jai svarbiau – galimybė pamatyti pasaulį.

Kotryna kol kas netgi negalėtų sau leisti įsigyti garsaus dizainerio rūbo iš naujausios jo kolekcijos. Brangesnį drabužį ji įsigyja tik išskirtine proga. Kasdien mergina vilki juodus džinsus ir juodą vyriško kirpimo švarkelį.

Mados podiumų žvaigžde jau laikoma „Supermodels” agentūros modelis iš Mažeikių Agnė Končiūtė stiepėsi nelepinama ir dabar kiekvienos savo užgaidos netenkina.

Staiga išgarsėjusiai merginai pakaktų uždarbio brangiam garderobui, tačiau drabužiams ji daug neišleidžia, nors dievina Philippo Pleino, Rocco Barocco drabužius, mėgsta juodus kniedėmis inkrustuotus švarkelius.

Bet Agnei labiau rūpi karjera, o atliekamus pinigus ji skiria savo aistrai – gyvūnų globai.

Vilnietė „Baltic Model Management” manekenė Julija Steponavičiūtė, pristatydama garsių kūrėjų drabužius, kurie jai pačiai labai gražūs, jaučia moralinį pasitenkinimą.

Julija aistringai pasakojo apie praėjusį rugsėjį Milane demonstruotą „Dolce & Gabbana” kolekciją. Vilkėdama gėlėmis ir juostomis margintus drabužius ji neslėpė emocijų.

Julijai visiškai pakanka pavaikščioti podiumu vilkint išskirtinius drabužius. Nors manekenė seka mados tendencijas, darbo dieną jai užtenka vilkėti elegantišką baltą švarkelį.

„Women Management” agentūros manekenė iš Šiaulių Augustė Abeliūnaitė Milane ant podiumo ne kartą vilkėjo ekstravagantiškais „Prada”, „Jil Sander”, „John Richmond”, „Dolce & Gabbana” drabužiais.

Bet dėl galimybės jų įsigyti mergina nesikankina – jai svarbiau, kad fotosesijos metu būtų sukurta gera atmosfera, po to – puikūs pietūs ir poilsis.

Tik vienai pagundai Augustė negali atsispirti – kvepalams. Jiems manekenė išleidžia daugiausia savo uždirbtų pinigų.

Darbas suteikia galimybę jaustis nepriklausomai

Mados pasaulio garsenybę – modelį iš Prancūzijos Nadege du Bospertus (45 m.) sutikau Milano moterų mados savaitėje. Už italo ištekėjusi ir tris sūnus auginanti manekenė karjerą jau baigė, bet dar neseniai jos nuotraukos puošė mados žurnalų viršelius.

Kalbama, kad manekenės, nors ir yra susijusios su mada, spjauna į naujausias tendencijas ir rengiasi tik juodai. Jūs iš tikrųjų šiandien apsirengusi juodai, su ilgais juodais auliniais batais, nors šiandien Milane 27 laipsniai šilumos.

– Tai atsitiktinumas, kad šiandien vilkiu nertą juodą moherio suknelę. Tiesiog rytą buvo vėsu, net skarelę ant kaklo užsirišau. Šiaip mėgstu visas spalvas, manau, jas mėgsta ir kitos mano kolegės.

– Ar tiesa, kad garsioms manekenėms nereikia pirkti brangių drabužių, po pristatymų dizaineriai joms dovanoja tai, ką jos demonstravo ant podiumo?

– Tikra tiesa, mano spinta pilna garsių italų ir prancūzų etikečių. Ne kartą gavau „Dolce & Gabbana”, „Giorgio Armani”, „Krizia”, „Roberto Cavalli” ir kitų modeliuotojų drabužių, rankinių.

– Kartą girdėjau apie skandalą, kai jūsų kolegė Naomi Campbell išdūmė pro „Dolce & Gabbana” mados namų duris nuo galvos iki kojų vilkėdama pristatymo drabužiais nė nepasiteiravusi, ar Domenico ir Stefano sutinka juos dovanoti.

– Taip, kaip Naomi, nedrįsčiau elgtis. Jei suknelės tiesiog lipdavo prie mano kūno, paprašydavau dizainerio ir visada gaudavau dovaną.

– Kodėl kūrėjai dovanoja savo kūrinius modeliams?

– Žinoma moteris reklamuoja drabužį. Mes, manekenės, lankomės vakarėliuose, kurie visada yra televizijos, žiniasklaidos dėmesio centre. Juose būna ta pati elitinė publika, kuriai nereikia aiškinti, kieno suknelę aš vilkiu. Jei rūbas man tinka, ar gali būti geresnė reklama jos kūrėjui?

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.