Mados ekspresas. Florencijos mados savaitė išaukštino vyro protą

Florencijos „Fortezza da Basso” tvirtovės aikštėje mados savaitei sukurta scenografija abejingų nepaliko – meniškai išblaškytos šlapios knygos ir gausybė laikraščių skelbė: kitąmet madingu bus laikomas intelektualus vyras. Jo kredo – griežta disciplina, etika ir estetika.

Daugiau nuotraukų (1)

Jurga Jurkevičienė („Stilius")

Jan 18, 2013, 3:39 PM, atnaujinta Mar 13, 2018, 6:19 PM

Kad jaustų vidinį komfortą, stipriosios lyties atstovas tobulins savo kūno formas.

Mados savaitės šūkis: „Skaityti, vadinasi, mąstyti, kurti idėjas, o iš jų juk atsiranda mada”. Taigi tinkamą garderobą pajėgs susikurti ne paprastas mados gerbėjas, kuriam ekscentriškais drabužiais patinka išsiskirti iš minios, o išsilavinęs, apsiskaitęs vyras.

Kita vertus, skaitantis vyras neužsimirš valandų valandas palinkęs prie kompiuterio arba ant sofos įnikęs į laikraštį. Kad jaustų vidinį komfortą, stipriosios lyties atstovas nuolat tobulins savo kūno formas.

Puikią dvasios būseną užtikrins ne raumenų lavinimas prakaitu trenkiančioje sporto salėje, o važinėjimas dviračiu, kopimas į kalnus, slidinėjimas, jėgos aitvarai, banglentės. Tokias išvadas buvo galima padaryti žvelgiant į Florencijos „Pitti Uomo” stendus, kuriuose buvo aukštinamas sportas.

Kitą žiemą vyras sportuos nusiteikęs optimistiškai. Jo garderobe vyraus linksmos ryškios spalvos – oranžinė, įvairūs žali atspalviai, „rūgšti” geltona, violetinė, rožinė, dangaus mėlio. Garsios sporto drabužius kuriančios bendrovės „Dolomiti”, „Dekker”, „Peute Rey” Florencijos „Pitti Uomo” parodoje pristatė poliesterio striukių iš higroskopiško technoaudinio, atsparaus orų sąlygoms.

Elegancijos kitąmet nestokos ir verslo vyrai. Jiems bendrovė „Momo Design” pateikė ekstravagantiškų rankinių, skirtų kompiuteriams nešioti, piniginių, kuprinių modelių, kuriuose išaukštintos trečiojo tūkstantmečio technologijos.

Tamsoje švytintis nailonas padės apsisaugoti vyrams, į darbą keliaujantiems motociklu. Originaliu dizainu sužavėjo nauja „Momo Design” šalmų kolekcija. Už šalmą iš natūralios veršiukų odos kitąmet vyrai mokės ne mažiau kaip 400 eurų (apie 1400 Lt).

Bendrovės „Montezemolo”, „Angelo Nardelli”, „Cantarelli” siuva vyriškus švarkus ir puspalčius iš languotų medžiagų. Modelių siluetai neleidžia abejoti – madingas vyras sportuoja sistemingai, nepamiršta, kad elegancija neatsiejama nuo dailaus atletiško kūno. Todėl puspalčiai smarkiai įliemenuoti, paryškinantys vyro taliją.

Kelnės pasiūtos iš minkštos lyg flanelė vilnos, jos taip smarkiai išryškina šlaunų ir blauzdų raumenis, kad iš pirmo žvilgsnio atrodo lyg sukirptos iš trikotažo.

Vienas svarbiausių vyro garderobo bruožų – subtiliai slepiama prabanga, kuri išryškinama brangiais aukščiausios kokybės minkštais audiniais. Banglentininkai, slidininkai, alpinistai laisvalaikiu vilkės brangios degintos vilnos, kašmyro, alpakos ir moherio puspalčius. Jie originalūs, išryškinantys intelektualo charizmą, nes madų kūrėjai Florencijoje pristatė švarkus ir paltus su ryškiu vintažo prieskoniu.

„S.Moritz” bendrovė pasiūlė švarkų, kurių siluetas primena patogų megztinį, paryškintą stambiu gobtuvu ir perneriamomis per kilpas medinėmis sagomis.

„Reporter” bendrovės dizaineriai teigia, kad patogumą garantuoja ir švelnus brangus pamušalas, įsiūtas į striukės arba megzto stambiomis pynėmis nertinio vidų.

Garsi ispanų bendrovė „Camper” parodoje pristatė kvapą gniaužiantį stendą, kuriame publikos dėmesį traukė garsenybių avėti sportiniai batai. Minkštus „Camper” odos batus avėjo net šviesaus atminimo popiežius Jonas Paulius II. Taip pat – garsių aktorių Roberto Redfordo, Roberto de Niro, Nicole Kidman batai.

Bendrovės dizaineris Mariano Alonso parodė legendiniam katalonų krepšininkui Pau Gasoliui, kuris šiuo metu žaidžia „Los Angeles Lacers” krepšinio komandoje, sukurtus sportinius batelius. Ant jų krepšininko ranka išvedžiotas sakinys „Svajoju sukurti šeimą” ir sportininko portretas. Jie jau dešimt metų eksponuojami Ispanijoje „Camper” muziejaus ekspozicijoje.

Dizaineriai mano, kad intelektualus vyras – tai asmenybė, kurios išskirtinumą reikia kaip nors paryškinti. Kiekviena bendrovė tai darė savaip.

Pavyzdžiui, marškinių bendrovės „Calibar” dizaineriai teigė, kad šįmet vyrui bus itin svarbi apykaklė. Ji gerokai minkštesnė ir smulkesnė nei pernai. Tai apykaklė „alla francese” (išvertus iš italų k. – prancūziška). Ji plati, net atsilapojusi. Tokia apykaklė išreiškia vyro laisvės, patogumo troškimą. Marškinių audinys atrodo tarsi nuskalbtas, specialiai pasendintas. Toks įspūdis išgaunamas, kai marškiniai nudažomi po to, kai jau modelis pasiūtas.

Šiltos ir subtilios marškinių, švarkų ir paltų spalvos neleido abejoti – agresyvus stilius intelektualiam vyrui kitąmet bus svetimas. Jis renkasi dvipusius marškinius ir švarkus su vidinėje dalyje įsiūtu minkštu trikotažo audiniu, kuris nedirgina odos.

Laisvalaikiui vyras rinksis trikotažinius drabužius, kurie primins močiutės rankų darbo mezginius. Spalvingi raštai pagyvins alpinizmo sportą mėgstančio vyro garderobą.

Minkštus kelionės krepšius ir galvos apdangalus, pasiūtus iš dėmėto lyg leopardas skustų ponių kailiuko, vyras naudos laisvalaikiu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.