Visuomet aukštyn keliantis funkcionalios vyriškos mados kartelę bei dievinantis prabangos idėją K. Jonesas Paryžiaus mados savaitės metu žurnalistus nustebino atskleidęs savo slaptą pomėgį – domėtis egzotiškomis pasaulio vietovėmis. Itin susidomėjęs Himalajų kalnyne esančia Butano karalyste, dizaineris pasiskolino ne vieną tradicinį jų raštą – štai paltus bei striukes papuošė horizontalūs mėlyni bei bordo spalvos dryžiai, vakarinius švarkus išmargino smulkūs gėlių raštai. Moderniam bei elegantiškam mados namų vyro įvaizdžiui paprastumo suteikė tarsi nepabaigtos megztos kepurės, kurių galai buvo tiesiog persmeigti, grubios odos didelės rankinės, masyvios kuprinės.
Neabejotinai įdomiausia kolekcijos dalis – lauko apranga. Nors K. Jonesas „Louis Vuitton“ klientams pasiūlė ne vieną stilingą pūstą striukę su ryškiais oranžinės spalvos akcentais bei kailiniu kapišono apvadu, dėmesio centre atsidūrė paltai. Juos dizaineris pristatė pasiūtus tiek iš standžios vilnos, tiek iš švelnaus kašmyro. Įdomu tai, jog kai kurių paltų pamušalas buvo pasiūtas iš audinės kailio, o paskui sudurstytas taip, kad palto išorėje matytųsi leopardo kailio raštas.
Finalinė kolekcijos dalis patvirtino, jog Paryžiuje gimsta nauja miego aprangos, tampančios vakarine, tendencija – prie tamsiai rudų blizgaus audinio kostiuminių kelnių K. Jonesas derino tikrą margą šilkinį chalatą, baltus marškinius bei varlytę. Nors margintas šilkas puikiai įsiliejo į bendrą kolekcijos temą, kai kurie modeliai priminė garsųjį „Playboy“ įkūrėją H. Hefnerį.