Galima pamiršti tuos laikus, kai italų dizaineris vyriškos linijos kolekcijų ašimi paversdavo netradicinius aksesuarus ar piešinius – naujausias „Givenchy“ darbas stebina paprastumu, formos grynumu. Nors ant podiumo pasirodė keletas marškinėlių su abstrakčiais nespalvotais ornamentais (žvaigžde, kaukole, moters veidu), vyravo rimti ir paslaptingumo aura apgaubti pilkos vilnos kostiumai, tiesaus kirpimo puspalčiai, marškiniai be apykaklių. Čia neišvysime prieš keletą sezonų matytų šunų paveikslėlių, sijonų ar auskarų nosyje – R. Tisci parodė, kad pamažu tolsta nuo gatvės kultūros ir grįžta prie „Givenchy“ archyvų.
Kolekcijoje netrūko ir odinių detalių – jos puošė švarkus, marškinius, džemperius. Iš skirtingų baltos bei juodos spalvos odų dizaineris lipdė pečių plotį paryškinančius laisvalaikio švarkus, o kurdamas džemperius nevengė net permatomo audinio elementų. Itin puiki buvo ir kolekcijos avalynė, puošta masyvia metalo plokšte.
Vienas keistesnių pristatymo epizodų – modeliai, kurie vietoje kelnių dėvėjo trumpus aptemptus šortus ir matėsi tik apie liemenį surišti megztiniai arba odinės striukės, imituojančios pūkines. Tai kiek paaštrino šou žiūrovų emocijas, provokavo klausimus, kodėl R. Tisci seka kelnes neretai pamirštančios Lady Gagos pavyzdžiu.