Italijos ambasadoje Paryžiuje vykęs pristatymas, skirtas šių metų pavasario-vasaros sezonui, kritikus suskaldė į dvi komandas – vieni liko sužavėti G.Valli sprendimu atsisakyti ryškių spalvų bei atskleisti audinio grožį bei galimybes, o kiti teigė išvydę blankų bei beveidį darbą. Sunku pasakyti, kurių argumentai svaresni, tačiau galima neabejoti, kad talentingas kūrėjas šią kolekciją pateikė kaip eksperimentą.
Ryškias raudoną, žalią spalvas bei leopardo kailio raštą pavertęs savo vizitine kortele, G.Valli šįkart nusprendė visą savo dėmesį skirti siluetų įvairovei. Ant podiumo buvo galima išvysti tiek nuo liemens platėjančių didelės apimties tiulio suknelių, tiek antikines vazas primenančių subtilių klubus paryškinančių sijonų. Dizaineris neliko abejingas ir mini ilgiui – nusprendęs trumpais švarkeliais pabrėžti moters liemenį, jis derinius užbaigė trumpais šifono sijonais, nevengė pasiskolinti ir prieš pusmetį R.Simonso iš „Dior“ pristatytos kelnių po sijonu idėjos. Tiesa, ją G.Valli pritaikė gerokai švelniau, moteriškiau – perregimo audinio tiesaus kirpimo kelnes dengė lengvo šilko debesis, o ne griežta simetriška audinio konstrukcija.
Finalinė kolekcijos dalis priminė princesišką pasaką, nes ant podiumo pasirodė paradas švelnios rožinės spalvos suknelių, siuvinėtų šifono žiedlapiais bei puoštų auksiniais lapų motyvo diržais. Lengvesnius audinius siuvinėjęs gėles primenančiomis aplikacijomis, sunkaus šilko nuotakos sukneles dizaineris pasiūlė puošti itin smulkiais metalo elementais, plunksnomis. Efemerišką aukštosios mados kūrinių grožį paryškino itin minimalus modelių makiažas bei paprastos paleistų plaukų šukuosenos, leidusios suspindėti gėlių puokštes primenantiems kaklo papuošalams bei apyrankėms.