Minimalizmo karaliumi vadinamas belgas šioje aukštosios mados kolekcijoje nebijojo ir toliau demonstruoti savo pasiryžimo kurti ryškų bei savitą „Dior“ moters įvaizdį, tad nemažai aprangos detalių buvo perimta iš pirmojo „haute couture“ pristatymo praėjusią liepą. Manekenės ir vėl demonstravo griežto kirpimo kelnių kostiumus, nuo liemens platėjančias minimalistiško modelio sukneles bei asimetriško silueto pasiūlymus kokteilių vakarui. Tiesa, įkvėptas besiskleidžiančių gėlių žiedų, dizaineris sukūrė žemyn nuo klubų tarsi išsiskleidžiantį nuotakos suknelės siluetą, taip pat – suskleisto žiedo formą.
Kolekcijos ašimi tapo beveik nematomi, tačiau įspūdingai išbaigti siuvinėjimai, papuošę suknelių korsetus, plevenančius sijonus, taip pat – ilgas perregimo audinio pirštines. Kruopštaus rankų darbo grožį tik paryškino subtilūs pasteliniai audinių atspalviai. Nors didžioji dalis siuvinėtų drabužių atrodė itin statiški, tarsi varžantys judesius, tai buvo tik iliuzija – netradicinius kirpimus dievinantis R.Simonsas sugebėjo sukurti stebuklą, tad kiekvienas modelis einant nuostabiai sekė paskui merginų judesius.
Nors pati kolekcija visiškai neprimena to, ką R.Simonsas kurdavo „Jil Sander“ mados namuose Milane, kritikams įdomu stebėti belgo prisitaikymą prie „Dior“ stiliaus. Kai kurie suknelių modeliai atrodė blankoki, o kelnių deriniai – jau ne kartą matyti, tačiau kolekcijos įvaizdžiui aštrumo suteikė manekenėms pritaikytos trumpų plaukų šukuosenos bei makiažo meistrės Pat McGrath kristalais nusagstytų lūpų idėja.